ASUS Xonar Essence STX - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Beste hifi kjøpet jeg har gjort, dette anbefales og burde prøves! Total mangel på støy, utrolig transparens og driver mine HD650 utrolig bra. Som Dac vil jeg si den er bedre enn beresford, men det er vel kanskje mer smak og behag. For 1500kr får man latterlig mye, i motsetning til endel hifi .

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager å poste i en gammel tråd, men siden det fortsatt er Asus sitt nyeste kort, burde det være minst like relevant i dag! :???:

Jeg har aktive stereohøyttalere (les: Swans M200MKIII). Disse koster/kostet rundt 4000 kroner, og brukes i et mindre rom. Selv om jeg elsker lyden, får jeg av og til følelsen av at den er litt innestengt. Som om det er et slags lokk som bare venter på å bli tatt av.

Kan Asus Essence STX gjøre noe med dette? Er det virkelig det ultimate (budget) lydkortet for et slikt oppsett jeg har?

PS: Jeg hører mye på piano, J-pop/rock, noe trance, jazz og rock, men lite metall og hip-hop.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    STX har en steinnøytral og åpen gjengivelse som ikke legger skjul på noe som helst, så ja, hvis du ikke får bra resultater med STX så er det rett og slett ikke kilden som er problemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ok. Så det er ikke slik at noen andre lydkort egner seg nevneverdig bedre til høyttalere, mens STX er mer rettet mot headset. Jeg har nemlig ikke så veldig godt headset. :roll:

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    STX egner seg like godt som vanlig linjekilde som alle andre lydkort. Det har flere utganger.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •