XBMC og iPhone

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XBMC og iPhone

Noen som har erfaring med styring av XBMC via iPhone og hva program som fungerer bra/best?

Denne ser egentlig elegant og greit ut, men der er mange andre også så lurte hva som er å anbefale.

[YOUTUBE]OIdDNrkkVu8[/YOUTUBE]

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fannt jo ut at denne kun kostet 17 kroner Så jeg har installert det nå men ikke testet det enda, skal se på det senere idag så får vi se om det er en OK løsning. Jeg drømmer om at dette skal være ett reelt alternativ til Squeezebox Duet kontrollen men det er nok litt for mye å håpe foreløpig... eller?

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testet det litt på min telefon. Synes det funker veldig greit, men blir alikevel som regel til at jeg slår på tv'en å bruker den vanlige fjernkontrollen. Tror rett å slett det er av gammel vane
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greia for meg er at det er styr å måtte være avhengig av prosjektor og 24" PC skjerm blir for lite på 4-5 meters avstand, derfor jeg ønsker en fungerende "remoteapp" til XBMC

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er den nok veldig grei ja.

Kjørte XBMC med Windows i bunnen før, og da funket det fint. Har nå XBMC med Linux i bunnen, og tok meg ca 2 min å sette det opp slik at det også funker nå. Veldig grei "gimmick" egentlig, spesielt til å styre musikk avspilling med som du er int. i
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut!

Må musikken ligge i biblioteket for at dette skal fungere optimalt eller går det greit også direkte fra "source"?

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baldrick
    Høres bra ut!

Må musikken ligge i biblioteket for at dette skal fungere optimalt eller går det greit også direkte fra "source"?
    Jeg bruker å bla i musikken fra "Music Source" med selve XBMC også. Kjører ikke at den skal sortere etter id tag. På den måten finner jeg musikken på samme måte som den ligger delt opp på serveren min. Når jeg bruker iphone velger jeg også å finne musikken via Music Sources, å det funker knall her ihvertfall

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var lekende lett å få til å fungere, men for at det skal fungere optimalt så må det desverre gjøres en god jobb. Det er fullt mulig å navigere via "music source", "movie source" osv, men mest elegant er det uten tvil dersom en bruker valgene for artists, tv shows, movies og albums, desverre forutsetter dette (aom Aeon skinet) at alt ligger i biblioteket.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •