Div spørsmål om Ice og noen spørsmål om 1 mobil tlf

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Div spørsmål om Ice og noen spørsmål om 1 mobil tlf

Admin, fant ikke rett plass og poste dette, så kan du være så snill og flytte den til rett kategori?

Jeg har i dag mobilbredbånd fra Ice, og det er usb modemet. Men for 1-2mnd siden senket de prisen på abonnomangene, fra 399,- til 299,-. Men vi som er "gamle" kunder fortsatt betaler 399,-. Har sendt de mail om hvofor og om de kommer til å forandre prisen hos oss som va kunder før pris justeringen.

Men det skal de vist ikke svare på (de har hatt 4-5dager på seg nå). Men jeg ser på siden deres at de spandere de 3 første mnd hvis du binder deg for 12mnd. Hva hadde dere gjort? Jeg har ikke mulighet til å ha fast linje der jeg bur. Hadde dere avsluttet og tegnet nytt?

Så lurer jeg på om det er noen som har HTC Hero og kan kort fortelle meg hva de syns om den mobilen der. Hvordan er det bruker messigt, sms og er det avansert tlf? Har bare hatt Sony Ericsson før.

Takker for svar

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånne tilbud er som regel for nye kunder. Men når det er sagt så er vel ikke ICE den beste leverandøren av mobilt bredbånd. Du kan jo sjekke litt rundt. Leste en test et sted der Telenor kom best ut av det, ihvertfall hvis du ikke bor helt på vidda. ICE er vel best for de som bor i en hule på fjellet. Mulig det er det du gjør.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg frykter at jeg må fortsette å betale 399,-. Men Ice passer faktisk best for meg. Pga Netcom har en sperr på 4-5gb i mnd og Telenor har 4gb (tror det va det) Ice har 10gb i mnd, ikke spiller jeg Online eller noe sånt. Det er bare mail og vg/avforum og facebook surfing på meg. Men det blir fort noen Gb i mnd.

Nei tror det er enklere å si opp det abo som jeg har og tegnet ett nytt der jeg har Wlan modemet heller, da kan jeg og min fru være på nett samtidigt

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk svar på mailen fra Ice i dag De har forandret prisen på abonnomanet, nå betaler jeg 299,- istdenfor 399,- som jeg gjore

Da er det bare mobilen jeg lurer på egenligt

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback