Hvilke Blueray avspiller/brenner vil virke med KMplayer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer pseudomono sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvilke Blueray avspiller/brenner vil virke med KMplayer?

Har selv kjøpt en Sony optiarc BR 5100, ihåp om at den kunne brukes til avspilling av bd plater via KMplayer,Der tok jeg feil...Det ser ut som at BR 5100 støtter kun et fåtall software som jeg ikke vil bruke.VLC player som den heller ikke takler er riktig nok bra, men mangler muligheten til å flytte subtitles opp og ned pluss mange andre muligheter.)
    Så mitt spørsmårl er om noen har klart å avspille Bluray disk fra egnet avleser/brenner via KMplayer?
    Grunnen til at jeg vil dette, er at KMplayer har store muligheter med et egnet grafikkkort/HT pc til å gjøre jobben mye bedre en en separat BD spiller.(har i tillegg sony BDP S350 og Phillips BDP 9100, men disse utfyller ikke hverandre.Sony har skarpt bilde, Phillips har dårligere bilde, men kan flytte tekst.(har 2.35:1 lerret).

Intermediate Okay sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eh ... Støtter KMPlayer BR i det hele tatt?

Newcomer pseudomono sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I så fall lurer jeg på om noen har en tillsvarende Optiarc BR5100 som virker tilfedstillende med andre software som kan flytte subtitles. :-)

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nok kjøpe powerdvd 8/9 ultra, windvd, arcsoft total media player for å få full støtte for bluray.

Newcomer mariusm69 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har PowerDVD9 og WinDVD 2010 installert men finner INGEN mulighet til å flytte tekst. Kanskje i registry, men det avventer jeg litt med...

KMPlayer får jeg ikke til å lese BluRay fra HTPC'n i det hele tatt (KMPlayer kan flytte tekst)

Noen andre som har fått til dette? -Avspille BluRay film på HTPC med tekst tilpasset 1:2,35 lerret? (uten at filmen modifiseres først!)

Snart kommer Panasonic PT-AE4000U inn døra & da er det kjekt å ha dette klart...

EDIT; arcsoft total media player har ingen opsjoner rundt dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •