Sony Ericsson k700i (som fjernkontroll)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active lars^ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Ericsson k700i (som fjernkontroll)

kjøpte meg en k700i på fredag, noen fle som har den?

tror jeg kan si den har de fleste funksjoner jeg kunne tenkt meg.. pluss noen til.

Må si jeg ble litt overasket når jeg gikk inn i menyen å så det var ferdig oppsett for fjernkontroll til pc via blåtann.. kan velge mellom media player, desktop, eller presentere.. må vel finne meg en ny blåtann penn nå da, ettersom den jeg har ikke støtter HID, gleder meg til å teste det..

leste noe (på nett) om at man kunne skrive sine egne fjernkontroll oppsett i xml, men har ikke forska noe mer på det.. gleder meg hvertfall til å prøve k700 mot myhtpc

en annen ting, telefonen sjekker etter nett hele tiden!? det virker rart.. til og med når den er skrudd av liksom..

Active lars^ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Sony Ericsson k700i

Sitat Opprinnelig postet av lars^
    en annen ting, telefonen sjekker etter nett hele tiden!? det virker rart.. til og med når den er skrudd av liksom..
    Det slutta den med etter at jeg skrudde den av og tok ut batteriet og så skrudde den på igjen.. tror det var noe wap greier som ikke hadde blitt skikkelig lukket..

Active lars^ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå har jeg fått fiksa noen drivere med HID støtte til blåtanna mi så da fungerer fjernkontrollen fin fint.

er helt supert sammen med myHTPC hvertfall.. sånn til vanlig bruk er det kanskje litt tungvint å styre musa rundt med styrepinnen til mobilen men..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •