HP multitouch? Alternativer og erfaringer takk!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HP multitouch? Alternativer og erfaringer takk!

Er det noen som har noe erfaring med HP Pavilion tx2-1200, eventuelt den litt mindre modellen HP Pavilion tx2-1160?

Det jeg først og fremst er interessert i er støynivå og varmeutvikling. jeg er også interessert i alternative datamaskiner, men de må ha tabletfunksjon og touchscreen.

Støy er definitivt høyt prioritert, da den også skal brukes i forelesingssaler/møtesammenheng.

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cowboy bebop
    Ingen som har denne?
    Har ikke den, men hadde en i samme serie for et år siden, og den var utrolig treig. Solgte den etter 1 uke. Ikke mer AMD med det første.

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har brukt tx2-1200 en del i jobbsammenheng og kan ikke si at jeg er kjempeimponert. Den blir veldig varm og vifta går nesten hele tiden på et ganske høyt nivå, noe som fører til mye støy. Vista gjør også at den blir litt treig. Multitouchfunksjonen har jeg ikke brukt, rett og slett fordi touchen har vært klin umulig å bruke med fingrene. Null respons og når det endelig skjer noe er den veldig lite presis. Om dette er et kalibreringsproblem vet jeg ikke, men jeg håper det. Pekepenna som følger med funker fint. En positiv ting er at du får med både et 3- og et 6-cellers batteri, samt softbag til pcen.
    Løp og kjøp? Tja, hvis du har tålmodighet, vent heller på Apple sin tablet. Den kommer forhåpentligvis i mars 2010.

Alternativt kan du se på en Asus T101H. Problemet med den er at ingen vet når den vil bli sluppet, eller om den i det hele tatt blir sluppet.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •