Noen som gidder? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    For å ramse opp en hel haug:

Dual Layer DVD: Sorry, et øyeblikks svakhet gjorde at jeg blandet her. Uansett, platene er særdeles dyre, og kommer nok til å være dyre en god stund fremover. Dessuten støttes kun 2,4X brenning på slike plater, og foreløpig har jeg ikke sett plater spesifisert for over 2X. Uansett ikke store prisdifferansen.

Zalman kjøling: Link til produkt hos Microplex. Kan også kjøpes hos samarbeidspartnere, feks. Digital Impuls i Møllergaten, Oslo. Det er ikke snakk om noe lodding eller noe, bare en vifte som monteres. Boxedviften må du uansett montere den og, men det støyer!

Vann er jeg ingen stor tilhenger av, selv om det ser ut til å fungere utmerket. Ville styrt unna som nybegynner! :wink:

Som sagt ellers her:

Prøv WinDVD og ekspreminter med ZP og fddshow etterhvert som du føler for det.

Når det gjelder hovedkort kan du like så godt fjerne chipsetviften under bygging. Disse er som oftest av dårlig kvalitet og etter kort tid har jeg alltid opplevd ekstremt merkelige lyder fra disse. Vil også påpeke at viften strengt tatt ikke er nødvendig og kan trygt fjernes med mindre du har et ekstremt varmt kabinett med dårlig luftgjennomstrømning, eller overklokker en god del. Anbefaler Abit hovedkort (evt. Asus), spesielt til overklokking.

Glemt noe nå? Sorry at jeg ikke har giddet å quote alt sammen...

Når det kommer til skjermkort sverger jeg til ATI som de fleste andre her inne, men det kan ha endret seg. Har selv PowerColor Radeon 9600 Pro All In Wonder med Zalman heatpipe kjøling (rot rundt på www.microplex.no, men vær svært forsiktig ved montering hvis det skulle bli aktuelt.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker så mye for disse tipsene dere kommer med. Jeg tror nok det blir ett par ting jeg kommer til å returnere til komplett, men det er ikke sikkert. Zalman kommer jeg definitivt til å gå for, om så ikke annet en for at den ser j.....g kul ut :lol: Mye kunnskap her på forumet, det kommer sikkert mer kreative spørsmål etter som byggingen tar til :?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •