Kombinert spill og htpc, anbefalinger til oppsett. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jpterj
    Jeg har selv et Thermaltake DH101 ATX kabinett som er 2 cm smalere, 2 cm dypere og 1,4 cm høyere enn det du linker til.
    Det ser jo ut som et fint kabinett det der. Er du fornøyd med det, da tenker jeg på generell 'feel' og støynivå? Det er litt vanskelig å se på bildene jeg fant av kabinettet om harddiskramma kommer i veien for et langt grafikkort. Tør du anslå hvor mye høyde og lengde man har å gå på?

I følge Komplett ville det kunne bli for trangt for et Asus Radeon 5870 (28cm x 12,7cm) i et Antec Fusion Remote kabinett.

Det er ikke meningen å kuppe tråden, har jeg flere spørsmål så vil jeg lage en ny tråd.

EDIT: Korrigerte målene på Asus-kortet.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Zorbitz
    Det ser jo ut som et fint kabinett det der. Er du fornøyd med det, da tenker jeg på generell 'feel' og støynivå? Det er litt vanskelig å se på bildene jeg fant av kabinettet om harddiskramma kommer i veien for et langt grafikkort. Tør du anslå hvor mye høyde og lengde man har å gå på?

I følge Komplett ville det kunne bli for trangt for et Asus Radeon 5870 (28cm x 12,7cm) i et Antec Fusion Remote kabinett.

Det er ikke meningen å kuppe tråden, har jeg flere spørsmål så vil jeg lage en ny tråd.

EDIT: Korrigerte målene på Asus-kortet.
    Det er en del gode bilder her: DH102 VH2001BNS

Ja jeg er veldig fornøyd med dette. Det virker solid satt sammen slik at det blir veldig lite resonansstøy.

Når det gjelder kjøling har jeg satt på en stor CPU vifte ps.no - som også skaper gjennomstrømning i kabinettet, så derfor bruker jeg ingen kabinettvifter, kun CPU, PSU og skjermkort.

Jeg har to disker montert i de nedre 5,25" brønnene med slike: Komplett.no - Nexus DiskTwin, Stopper HD Vibrasjon og Dermed trenger jeg ikke harddiskramma og har dermed plass i hele kabinettets dybde til skjermkort og PCI kort.

Det er også en bro mellom forkant og bakkant av kabinettet som kan fjernes hvis den skulle komme i konflikt med skjermkortet.

EDIT:
    Har fått målt litt: Høyde fra hovedkort til kabinett 13,4 cm, fra toppen av PCIe sokkel 12 cm.
    Avstand fra bakplate til harddiskramme 25 cm, uten ramme 34 cm til kabinettvifte i fronten.

OBS! Bruk ATX hovedkort hvis du vil utnytte begge 5,25" brønnene. mATX kort er akkurat litt for dype.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •