Digital Everywhere har stoppet produksjonen!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Digital Everywhere har stoppet produksjonen!

Produsenten av FireDTV og FloppyDTV har stoppet produksjonen. Triste greier...

FireDTV / FloppyDTV user's forum • View topic - Manufacturing of digital everywhere products has been stoppe

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, det var kjipt. Har akkurat kjøpt et nytt kort derfra, som til alt overmål har sluttet å fungere. Var vel penger ut av vinduet, sikkert...
    Må dessverre si at produktene deres ikke holder den kvaliteten jeg forventer, fryktelig ustabile greier. Bærer litt preg av gutteromsbedrift synes jeg.

Spørsmålet er om dette er farvel til digitaltv på PC, eller finnes det andre produkter som fungerer?

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde Digital Everywhere var noe av det aller beste når det gjaldt TV kort.
    Uansett må man nå ha både utstyr og CAM som godkjent hvis man skal se Canal Digital. Håper det kommer noen TV kort som oppfyller kravene.
    Jobber med akustikk og høyttalerutvikling

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FloppyDVT kortene synnes jeg fungerer helt utmerket og det var synd at dem nå må legge ned. Dårlige salget dems skyller nok på at dem ikke har lansert kortet derres i fult så mange land og ikke er like kjent som hauppug (skrev jeg det riktig?) sine.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Trodde Digital Everywhere var noe av det aller beste når det gjaldt TV kort.
    Uansett må man nå ha både utstyr og CAM som godkjent hvis man skal se Canal Digital. Håper det kommer noen TV kort som oppfyller kravene.
    Det skjer nok ikke. Canal digital vil nok bare "godkjenne" Microsofts produkter som Windows 7 mediacenter. Microsoft har jo som kjent implementert DRM i Windows.

Slashdot | Draconian DRM Revealed In Windows 7

Nå fikk jeg ikke så lyst på Windows 7 alikevel...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian216
    Det skjer nok ikke. Canal digital vil nok bare "godkjenne" Microsofts produkter som Windows 7 mediacenter. Microsoft har jo som kjent implementert DRM i Windows.

Slashdot | Draconian DRM Revealed In Windows 7

Nå fikk jeg ikke så lyst på Windows 7 alikevel...
    Kabel-tv fra CD fungerer ihvertfall fortsatt med alle dekodere, for de som har den muligheten. Fikk til og med hd-kanaler den korte tiden kortet mitt fungerte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •