lyden forsvinner i spotify

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate hobbinn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry lyden forsvinner i spotify

Som mange andre av dere har jeg funnet ut hvor genialt det er å kunne streame musikk i spotify.
    Men i det siste har det oppstått et problem. noen dager forsvinner lyden sangen fortsetter å gå men lyden er borte
    Klikker jeg "next" så begynner neste sang helt fint men så forsvinner lyden somregel igjen etter 30-40sec.
    Dette er utroligt irriterende:evil:

Tror ikke det er mangel på båndbredde, ei heller mangler jeg bufferminne. lurer på om det kan ha noe med at jeg kjører lyden direkte i dac? men det er kun gjetting.

Har posta på spotify forumet for ca en mnde siden men ikke fått noe matnyttig hjelp der så tenkte kanskje noen kloke hoder her på forumet vet råd?

Setter pris på all hjelp jeg kan få!!!!

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du premiunkunde? Eller kjører du gratis?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har opplevd dette til tider jeg også, virker for meg som Spotify sliter litt på sin side dager det er stor pågang...? Om det er båndbredde, serverkraft eller noe helt annet er jeg ikke sikker på

Kan legge til at jeg er "free" kunde, men har også opplevd dette med "Day pass"

Intermediate hobbinn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Er du premiunkunde? Eller kjører du gratis?
    Var premiekunde, men gidder ikke betale for en tjeneste som er så ustabil som den er nå

Sitat Opprinnelig postet av basip
    Har opplevd dette til tider jeg også, virker for meg som Spotify sliter litt på sin side dager det er stor pågang...? Om det er båndbredde, serverkraft eller noe helt annet er jeg ikke sikker på

Kan legge til at jeg er "free" kunde, men har også opplevd dette med "Day pass"
    Dette er godt muligt....men det er oftere jeg har problemer en at det fungerer fint nå, så hvis det er spotify selv som sliter så burde vel flere en meg (og deg) ha opplevd dette, og ingen av mine venner har opplevd det i samme omfang som jeg har

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •