Zotac ION ITX - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Zotac ION ITX

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av zicoz
    Hele poenget med en DIY-PC er tilpassing av PCen samt sparing av penger. Greit nok det er artig å bygge en PC, men dette er en 15-minutters glede. Så når en får en PC som har samme brikkesett og CPU i ett mindre og penere format så synest jeg ikke det er noe i vegen med å opplyse om dette.
    Dette er DIY forumet og sannsynligheten for at de som er her ØNSKER å bygge pc'en sin selv av en eller annen grunn er ganske stor. Det betyr ikke at det er ulovlig å slenge inn en post om at det finnes ferdigløsninger som dekker samme behovet i dine øyne, men da må du tåle å få tilbake: Så ikke etter ferdigløsning, ønsker å bygge selv.

Jeg ønsker med DIY å få tilpasset PC'en mine behov best mulig. Jeg har mer en 15 minutter med glede ut av å bygge en pc selv. Jeg synes ikke at Q110 er pener enn mange av kabinettene der ute. Størrelsen (på kabinettet) er i mitt tilfelle ikke det viktigste. Andre mangler Q110 har i forhold til det jeg ønsker er: Ett grellt LED lys som står og blinker i standby modus, ingen Wifi innebygd og det generelle utsendet ettersom jeg ønsker noe som kan se ut som en hifi komponent.

Dette var mine ønsker, men det kan godt hende at det er andre som
    fallt fullstendig for Q110'en og synes at det var gull at du postet om den. Så mao: Fortsett å post om ferdigløsninger i DIY forumet hvis du synes at en ferdigløsning dekker de som spør sitt behov, men vær samtidig beredt på at de ikke vil ha en ferdigløsning.

Geir Helge

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Geggen
    Dette er DIY forumet og sannsynligheten for at de som er her ØNSKER å bygge pc'en sin selv av en eller annen grunn er ganske stor. Det betyr ikke at det er ulovlig å slenge inn en post om at det finnes ferdigløsninger som dekker samme behovet i dine øyne, men da må du tåle å få tilbake: Så ikke etter ferdigløsning, ønsker å bygge selv.
    Og om det hadde vert trådstarter som sa fra så hadde det ikke vert noe problem, men når andre personer enn han som stiller spørsmålet går inn og "blokerer" så blir det for dumt.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke strømforsyninger bruker dere i disse små kabinettene?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •