Acer Aspire L5100 og lagring...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Acer Aspire L5100 og lagring...

Sånn jeg har forstått det, så skal det være plass til en ekstra (totalt to) 3,5" harddisk i Acer Aspire L5100?

Er det noen som kan bekrefte at dette stemmer?

Samtidig, er det noen som har en 1T+ disk å anbefale?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis disken bare skal brukes til lagring, og topp ytelse ikke blir så viktig, kan Western Digital Caviar Green være helt grei. For så vidt kan det samme sies om Samsung EcoGreen F2, men den har noe lavere ytelse enn WD sin.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av clasm
    Hvis disken bare skal brukes til lagring, og topp ytelse ikke blir så viktig, kan Western Digital Caviar Green være helt grei. For så vidt kan det samme sies om Samsung EcoGreen F2, men den har noe lavere ytelse enn WD sin.
    Diskene skal brukes til lagring/filmavspilling.. Har generelt sett dårlig erfaring med WD disker.. Har hatt to stk. som krasja relativt kjapt..

Håpte også at noen hadde plukket fra hverandre denne acer'n, så eg viste sikkert om det var plass til en disk ekstra...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FiDo
    Diskene skal brukes til lagring/filmavspilling.. Har generelt sett dårlig erfaring med WD disker.. Har hatt to stk. som krasja relativt kjapt..

Håpte også at noen hadde plukket fra hverandre denne acer'n, så eg viste sikkert om det var plass til en disk ekstra...
    Av de tallene jeg har sett for retur er det de par siste årene temmelig liten forskjell mellom produsentene av harddisker. Har selv en haug WD Green-disker i forskjellige løsninger hjemme og på jobb. Hvor mange WD-disker jeg har kjørt med de ti siste årene over lengre tid i div. systemer vil jeg tro er minst 30, og har tilgode for at noen av dem har tatt kvelden....

Jeg estimerer at jeg per i dag har minst 10 WD-disker kjørende, derav 7 Caviar Green, 1 Caviar Black, 1 Velociraptor og diverse andre....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •