HD HTPC skal til innkjøp!

Som tittelen sier så skal jeg ha meg en slik HD-HTPC nå og jeg sliter veldig med å finne meg de delene jeg skal plukke ut, har rådført meg med flere nettbutikker uten at det har gitt meg noen god effekt tilbake...
Har uansett lest meg opp en del og satt sammen noe som kan ligne på en HTPC til mitt bruk, merk at noen deler ligger der pga. prisoverslag på ferdig maskin etc. Har nå laget en liten handlekurv som jeg skulle hatt feedback på!

PC-en kommer til å stå tilkoblet en Samsung 40" 1080P] i stuen så støy er jo en viktig faktor her. Har jo kommet frem til at jeg må velge en kasse med greit plass så det er blir bra kjøling. Valget av en stor Green Power HDD er viktig siden jeg skal ha alt på denne maskina.
Utenom de tingene jeg har nevnt så er jo grafikken litt viktig, jeg har skjønt jeg trenger et 1024MB ATI HD 4850-kort.. For å avlaste det integrerte ved spilling av ulike såkalte "fps-spill" o.l..
Da har jeg lagt frem mine tanker så håper jeg på noen gode tilbakemeldinger slik at jeg blir noe klokere..

Satt også å tenkte på satelitt-tv på denne HTPC-en, men har sett så mye blandede meninger om dette så er faktisk ikke sikker, så noen som kan sette meg opp med noen gode deler og fortelle litt om software osv. ? Eller skal jeg bare gå for CD sin HD PVR Tuner?