CD(DVB-C)+FloppyDTV: feil audio på bla. Eurosport

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD(DVB-C)+FloppyDTV: feil audio på bla. Eurosport

Hei,

jeg har en htpc med vista mce, cabeltv fra canaldigital, floppyDTV-C, og det funker stort sett greit.

Men lyd på et par kanaler er litt problematisk. På bla. Eurosport får jeg svensk i venstre kanal og dansk i høyre kanal. Hvordan styrer jeg hvilken audio kanal som skal brukes?

Noen som har tips til editering av kanallisten i MCE? Knotte opp og ned alle kanalene er jo helt tullete.

\\romskip

Active
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av romskip
    Hei,

jeg har en htpc med vista mce, cabeltv fra canaldigital, floppyDTV-C, og det funker stort sett greit.

Men lyd på et par kanaler er litt problematisk. På bla. Eurosport får jeg svensk i venstre kanal og dansk i høyre kanal. Hvordan styrer jeg hvilken audio kanal som skal brukes?

Noen som har tips til editering av kanallisten i MCE? Knotte opp og ned alle kanalene er jo helt tullete.

\\romskip
    Hei

Dette er en bug som er i Vista (ref digital-everywhere sine hjemmesider).

Du kan løse dette på 2 eller 3 måter.
    - Installer Windows 7 RC (anbefales)
    - Installer "Windows Media Center TV Pack 2008" og tilhørende digital-everywhere driver. Denne er vel ikke egentlig tilgjengelig utenom for OEM versjoner, så det kan hende du må lete litt.

I tillegg vil jeg tro at dette også er rettet i Vista SP2 som er ute nå. Om du ikke får den automatisk (noe du nok ikke gjør enda om du har norsk spårkpakke) kan du hente ned fra Microsoft sine sider.

Alle disse tiltakene vil også gi en del andre forbedringer.

-TEK

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •