WD ekstern disk scanner ikke musikk.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

WD ekstern disk scanner ikke musikk.

Kjøpte meg en WD Essentiell 320 GB disk, tenkte jeg skulle overføre data fra Mine Dokumenter, og musikk til denne.
    All musikken ligger i ITunes, og setter jeg WD Sync til å scanne Min Musikk overfører den bare de filer der ligger utenfor ITunes, samt alle mappene til Itunes med artistens navn, men ikke musikken i disse mapper.
    Den første gangen jeg prøvde dette så det ut til å fungere, den scannet på livet løs, hver sang, men etter en stund måtte jeg stoppe den pga. vi måtte legge oss, og når jeg starter den nå reagerer den som om all musikken er scannet, men det er jo bare mappenes navn der er scannet/overført.
    Kanksje jeg må slette Min Musikk på WD´en og prøve igjen? Eller er der en annen måte å gjøre dette på?
    Jeg kan kanskje eksportere biblioteket til den eksterne harddisk med ITunes?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, kan man ta back up av iTUNES biblioteket ved å bruke explorer da?

MÅ man ikke bruke selve iTUNES for å få gjort dette?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mmm, mulig det, men det rare er at da jeg huket av for at den skulle kopiere "Min Musikk" begynte den å scanne alle sange og legge disse på den eksterne disk.
    Siden der er 80 GB med musikk tok det litt tid, og kona kunne ikke sove for "klikkeriet" så jeg stoppet scanningen og slo av pc`en.
    I dag skulle jeg så ta resten, men der var ikke noen musikk på den eksterne, og da jeg prøvde å scanne igjen scannet den bare inn alle mapper med artist navn, ingen sange.
    Så, det ser ut til det skal fungere, jeg vet bare ikke hvordan jeg får den til det igjen, skal prøve å slette "Min Musikk" mappen på den eksterne og da prøve igjen, ellers må jeg bruke ITunes sin eksport funksjon tror jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •