Rippe Guide for Blu-ray - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10
Viser resultater 181 til 189 av 189
    Active Timion sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ute av topic eller...

Føler kanskje de siste innlegg blir litt på sidelinjen til trådstarter.. Det er vel mange andre DVD rippeguider på forumet... Hadde vært fint om vi kunne holde til BD Ripping her så det ikke bare blir rot..

.. uten å virke for kjiip

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Man får ikke spilt av cloner hverken pirat/"lovlig" på PS3 uten at den er jailbreaka. Samme gjelder for XBOX360 og Wii. Det har eksistert ripper på nett av PS3-spill siden den kom for flere år siden, men ingen har kunnet brukes før nå i høst da man knakk koden.
    Dette har ingenting med rippeprogrammet å gjøre. Et eller annet lurium blir lagt på plata under pressing, derfor må man f.eks på PC bruke programmer som 'lurer' applikasjonen til å tro den har med en originalplate å gjøre. Dere kan rippe og brenne så mye dere vil, men dere vil ikke får det til å funke uten å cracke spillkonsollen først.

Det har vi skjønt. Vi ville bare finne ut av hvordan vi kunne brenne en eggsakt kopi via DVD Fab

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Timion
    Føler kanskje de siste innlegg blir litt på sidelinjen til trådstarter.. Det er vel mange andre DVD rippeguider på forumet... Hadde vært fint om vi kunne holde til BD Ripping her så det ikke bare blir rot..

.. uten å virke for kjiip
    Du virker jo litt kjip siden det er snakk om ripping av PS3 dvs BD plater, dette er jo nettopp hva tråden handler om.
    Jailbraking og modding av spillmaskiner er jo sideinformasjon men relevant info til temaet.
    Alt i alt synes jeg det er on topik.

Jeg skal selv ta på meg "skyld" for off topik siden jeg ikke har BD på laptoppen og derfor testet og relaterte til Wii. Men det er fremdeles snakk om samme programm som det rippes BD på.

Active Timion sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplever at rippingen plutselig feiler. Skulle bla. rippe Pirates of the caribien triologien her om dagen, hvor den 2. og 3. filmen gikk glatt gjennom alle analyser og prosesser, og ble rippet 100% men så er det full stans etter bare få sekunder på den første BD'en kommer opp en error melding i loggen med noen henvisninger til støtteprogramme eac3, men ikke noe jeg klarer å forstå noe av.

NB! Bruker RuneW (måten) å rippe på.

Noen som har opplevd dette, eller kan ha et svar på hva som skjer, hvordan det kan løses..?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Du virker jo litt kjip siden det er snakk om ripping av PS3 dvs BD plater, dette er jo nettopp hva tråden handler om.
    Nåja. Selv om subject sier "blu-ray", så gjør første post det ganske klart at tråden handler om ripping av Blu-ray filmer.

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplever at rippingen plutselig feiler. Skulle bla. rippe Pirates of the caribien triologien her om dagen, hvor den 2. og 3. filmen gikk glatt gjennom alle analyser og prosesser, og ble rippet 100% men så er det full stans etter bare få sekunder på den første BD'en kommer opp en error melding i loggen med noen henvisninger til støtteprogramme eac3, men ikke noe jeg klarer å forstå noe av.

NB! Bruker RuneW (måten) å rippe på.

Noen som har opplevd dette, eller kan ha et svar på hva som skjer, hvordan det kan løses..?

Jeg har rippet begge disse filmene, uten noen problemer.
    For tiden bruker meg tsMuxer medoten, da jeg har glemt litt ut hvordan det virket med clownbd.

Prøv med tsMuxer, om det virker da.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hender noen få ganger at det er enkelte BD-filmer som gjør seg svært vanskelige og ikke vil la seg rippe. Ofte hjelper det å oppdatere AnyDVD, men enkelte filmer er virkelig umulige. Da er det eneste som hjelper å rippe dem med laptop'en min :-D

Merkelig nok tar den absolutt alt av vriene (ikke betydningen ripete) BD-plater.

Jeg kan ikke fatte hvorfor det skulle være slik, men det er tydeligvis forskjeller på hvordan drev leser BD-plater og det kan være et tips å prøve med forskjellige.

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har en ide for om det går an å rippe til MKV3D?
    PopcornHour A200 (og oppover støtter dette formatet)

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rippet 3D Half-SBS fungerer i hvertfall fint på min C-200. Så det går nok fint å rippe men jeg vet ikke hvordan desverre.

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •