Bygget htpc, hva syntet?s dere om valgene jeg har tatt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser ut som et fint oppsett. Jeg ville nok valgt et hovedkort med integrert grafikk fra nvidia i stedet eller et skjermkort fra ati. Intel har ikke noe godt rykte på seg for drivere til deres grafikkløsninger. Jeg har et hovedkort basert på G35 og jeg klarte aldri å se bluray med intels grafikkløsning og powerdvd 8 ultra.

Et eksempel er: Asus P5N7A-VM - Hovedkort - Finn beste pris hos Prisguide.no

Det er sikkert andre her på forumet som har bedre eksempler på gode hovedkort.

Kabinettet har store vifter som er en stor fordel for å redusere støynivået. Vil du ha et billigere kan du velge Antec fusion max. Antec Fusion Remote Max - Kabinett - Finn beste pris hos Prisguide.no

Til et så høyt kabinett(21cm) ville jeg valgt en stående kjøler. Noctua UH12 har gode skussmål. Noctua NH-U12P - CPU-/prosessorkjølere - Finn beste pris hos Prisguide.no.

Du trenger en strømforsyning hvis du ikke har en fra før. Corsair lager gode strømforsyninger som ikke kan høres. Corsair VX 450W - Strømforsyning (PSU) - Finn beste pris hos Prisguide.no

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •