Opplevde noe veldig rart her om dagen. Tynn DVD.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Opplevde noe veldig rart her om dagen. Tynn DVD.

På torsdag skulle jeg se The Texas Chainsaw Massacre men da jeg satte i DVD'en så skjedde det ingenting. TheaterTek reagerte ikke i det hele tatt og det kom bare en svak summing fra HTPC-spilleren. Jeg prøvde flere ganger og så prøvde jeg WinDVD i stedet men det gikk heller ikke. Siden det nesten ikke kom lyd fra spilleren prøvde jeg å sette i Star Wars Ep2 og det fungerte fint.

Jeg undersøkte DVD'en og den var mye tynnere enn vanlige DVD'er. Det er ikke første gang jeg har sett en tynn DVD men denne må være enda tynnere enn andre tynne. Jeg prøvde DVD'en i min Denon DVD-2800 og det fungerte fint. Så prøvde jeg den i den andre PC'en min og det fungerte også. Det må være Liteon DVD-ROM'en i HTPC'en som er kresen. Jeg satte den i HTPC'en igjen men det samme skjedde igjen. Nå tok jeg ut HTPC'en fra stereobenken og åpnet skuffen igjen. Jeg vipped HTPC'en opp så den sto ganske skrått og lukket skuffen igjen. Det funka. :lol: Da klarte DVD-ROM'en å gripe plata.

Tror jeg bør kjøpe en ny DVD-ROM eller kanskje brenner snart.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte meg nettopp en Dual layer brenner, får den om en uke eller noe sånt :lol:

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det den nye utgivelsen eller den orginale? Lånte den nye på dvd av en kompis i forrige uke og den var vanlig tykkelse på. Tror det var en sone 2 fra cd-wow.fm

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var den nye utgivelsen, leie-DVD.

Jeg syns det var litt morsomt når jeg måtte tilte HTPc'en ganske mye for at spilleren skulle gripe DVD'en. Når den hadde fått tak i plata satte jeg HTPC'en tilbake i stereobenken og brukte den som normalt.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe :lol: Det skal bli stadig vanskeligere å få sett dvd ja. Nå må en gå litt fysisk til verk også :lol: Få en kamerat til å holde htpcen *der ja...nei litt opp...flott..så kan du bare stå der! :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •