Problemer med norske kanaler i mediaportal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med norske kanaler i mediaportal

Har endelig fått satt opp meidaportal til fungere noenlunde med mitt Terratec Cinergy S2 kort (sattelitt).
    Problemet er at jeg ikke får inn TV2 og TV Norge : "kan ikke starte tidsskifting, kanalen er kodet". Hva gjør jeg for å få inn disse kanalene ?

I tilegg ønsker jeg tv-guide og info om hva som vises. Noen som kan hjelpe meg?

Edit: Når jeg legger inn kunn 1 grad west som LNB så virker det som den ikke finner TV2 og TVNorge. (finner tv2 filmkanalen osv)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå prøvd meg frem litt. kl 5 grader øst finner jeg tv2 , tvnorge. Men jeg har ikke viasat så det løser ikke noe. på 1.west finner jeg ikke tv2 , TVNorge og ikke viasat4 etter som jeg ser. Finner heller ingen HD kanaler. Det burde jeg vel funnet? Fint om noen kunne hjelpe meg

Intermediate Okay sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Har du prøvd å opprette en tråd @ MP forum?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja gjor de. Uten at jeg har fått noen svar. Men har delvis løst problemet. Lot NRK1 stå på en stund ( et par timers tid mens jeg var ute). Når jeg kom tilbake skannet jeg etter nye kanaler og TV2 , TVNorge og en del andre nye kanaler dukket opp. Men når jeg ser på td NRK og skal velge TV 2 får jeg denne feilmeldingen " kan ikke starte tidsskifting, ingen signal". Enten så virker tv2 ved forsøk 2 eller 3. Eller så må jeg rett og slett restarte for å få de opp å gå igjen.. Da er signalstyrken 98%. Veldig iriterende. Noen som har tipps?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •