En nybegynner stikker nesa frem - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FrsteFrste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Active
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    392
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er orginalen som biltema har kopiert og den er billigere.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TAkker... men heller n mest for denne, Logitech Cordless Mediaboard PS3 - Kjp billig Logitech Cordless Mediaboard PS3vet dere om den kommer til funke p en VISTA HTPC med XBMC?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bestilt, gleder meg som en unge...

Kjpte ikke Nexus 120mm Real Silent eller tastatur, disse mtte bestilles hos en tredjepart og har ikke bestemt meg for hva jeg skal g for enda nr det gjelder tastatur.
    Viftene skal jeg hre p fr jeg evnt bytter ut...

Takk for all hjelp alle sammen, kommer sikkert tilbake med flere spm, og hvis det er noen som vet noe om tastaturet jeg har postet over si gjerne ifra.

Andreas

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du har jo valgt en e8400 og gigabyte kort. det vil si at du fr en meget fin og fleksibel bios. s det du br gjre er og undervolte cpu, den starter nok p 1,24V hvis jeg skal gjette mens den normalt trenger 1,05V forskjellen i varmeproduksjon er meget stor mens bde ytelse og stabilitet er den samme. intelviften er tilnermet lydls ved minimum setting

som et eksempel har jeg en Q8200, den startet p 1,22V men fungerer like fint p 1,0V s den kan kjres passiv selv p full load 24/7 med F@H

overraskelser du kan f deg er viftene i kabinettet, selv p laveste hastighet er de ikke tilfredstillende for de med lydfobi. da ville jeg gdd for noctua 800 rpm. de er helt utmerkede.

og synest du ikke grafikken er grei nok s er hd 4350 meget fornuftig priset til 300,- eller litt mere power men alikevel meget htpc vennlig et hd 4670, har et snnt selv. meget bra

Side 2 av 2 FrsteFrste 1 2

Stikkord for denne trden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •