pc til tv - mangler bilde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

pc til tv - mangler bilde

No har eg prøvd alt eg kan tenkje meg, men får ikkje bilde på tv-en. Er det nokon som kan hjelpe meg?

Eg har ein tv med hdmi-inngang, pc-en har dvi-utgang. Eg har ein hdmi-hdmi ledning med dvi adapter som eg har plugga i pc-en. Tv er: Philips 26 PF3321/12 og Pc er: Fujitsu Siemens laptop 1,70GHz og 1.00GB RAM. Grafikkortet var ATI Radeon x700, men no har eg oppdatert driveren og no heiter det Abit Radeon 9600XT-VIO.

Eg har prøvd å koble pc-en til ein ganske ny Toshiba tv, med hdmi-inngang og det gjekk med ein gong. Eg har også prøvd å koble pc-en til ein ca 5 år gammal Philips tv med dvi.inngang, det gjekk også bra, så eg lurer på om det er tv-en det er noko gale med. Eg har sjølvsagt stilt tv-en inn på hdmi-kanalen. Det er berre ein hdmi-inngang på tv-en. Det står berre "ikke noe innsignal". Likevel finn pc-en ein tv når eg søker den opp i Catalyst center.

Eg har også prøvd å stille pc-en inn på alle mulige resolusjonar utan resultat.

Eg har også prøvd å slå på og av tv-en mange ganger. Har også prøvd den funksjonstasten på tastaturet, men ingenting skjer..

Er det nokon der ute som kan hjelpe meg?
    Tusen takk.

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, og velkommen til forumet :-)

Har du prøvd andre HDMI-kilder opp i mot TV´n? Greit å få sjekket om det kan være noe galt med inngangen før du feilsøker PC´n.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt svar. Har desverre ikkje noko anna hdmi-utstyr, så eg får ikkje sjekka det...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •