FloppyDTV C HD kanaler Canal Digital?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

FloppyDTV C HD kanaler Canal Digital?

Hei jeg har nå søk inn alle kanalen med windows 7 (7057) men får ikke inn alle HD kanalene som er i grunn pakken. Noen som vet hvilke frikvenser jeg finner disse på?

Bosse

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk du søkt inn kanaler til Canal Digital DVB-C i Media Center? Hvordan klarte du det? Jeg får det ikke til i verken Media Center eller i FireDTV Viewer. Begynner å lure på om det kan være noe med smartkortet mitt (f.eks. at det er paret med tuneren fra Canal Digial). Har du nytt smartkort eller flere år gammelt?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg kjøpte alt nytt i forrige uke ink. dekoder og smartkort. Så jeg tror ikke CD parrer kort.

Hvilken Windows versjon bruker du? Jeg prøvde først Windows 7 x64 (7057) med nye Windows 7 driver fra DE men fikk ikke inn noen kanaler verken i MCE eller FireDTV Viewer. så gikk jeg tilbake til samme build med x86 så søkte den inn de fleste kanalen på første forsøk også søkte jeg opp en gang til og fikk noen til. Men HD kanaler virker veldig ustabilt siden mandag har jeg klart og se på HD kanalen 2 ganger. eller får jeg bare opp service is scambled eller no signal.

etter dette søkte jeg opp alle kanalen opp i FireDTV Viewer men mangler fremdeles noen HD kanaler som TV Norge HD.

Jeg er i dialog med DE support for å se om de kan hjelpe. men mistenker at De nye driverene er litt for beta.

Jeg skal skrive her så fort jeg har fått noe mer svar fra DE.

Sitat Opprinnelig postet av eloekset
    Fikk du søkt inn kanaler til Canal Digital DVB-C i Media Center? Hvordan klarte du det? Jeg får det ikke til i verken Media Center eller i FireDTV Viewer. Begynner å lure på om det kan være noe med smartkortet mitt (f.eks. at det er paret med tuneren fra Canal Digial). Har du nytt smartkort eller flere år gammelt?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bosse
    Jeg kjøpte alt nytt i forrige uke ink. dekoder og smartkort. Så jeg tror ikke CD parrer kort.

Hvilken Windows versjon bruker du? Jeg prøvde først Windows 7 x64 (7057) med nye Windows 7 driver fra DE men fikk ikke inn noen kanaler verken i MCE eller FireDTV Viewer. (...)

etter dette søkte jeg opp alle kanalen opp i FireDTV Viewer men mangler fremdeles noen HD kanaler som TV Norge HD.

(...)

Jeg er i dialog med DE support for å se om de kan hjelpe. men mistenker at De nye driverene er litt for beta.
    Jeg brukte Windows 7 x64 Build 7000, men har gitt opp den. Fikk heller ikke noen kanaler i verken MCE eller FireDTV.

Har installert Vista x64 nå, og fulgt en oppskrift her på forumet (http://avforum.no/forum/1130828-post26.html). Fikk inn over 100 kanaler i MCE nå. Har ikke prøvd å se på HD-kanaler ennå.

Mitt største problem nå er, at det hakker veldig - både bilde og lyd. Fikk oppdatert noen chipset-drivere som Windows Solution Center foreslo, men det ser ikke ut til å hjelpe. Kanskje det kan ha noe med at x64-driverne til DE er i beta ennå? Får vurdere Vista x86 i helgen, hvis jeg ikke finner en løsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av eloekset
    Fikk inn over 100 kanaler i MCE nå. Har ikke prøvd å se på HD-kanaler ennå.

(...)
    Mitt største problem nå er, at det hakker veldig - både bilde og lyd. Fikk oppdatert noen chipset-drivere som Windows Solution Center foreslo, men det ser ikke ut til å hjelpe.
    En liten oppdatering. HD-kanaler virker ikke. Jeg får bare lyd. Dvs HD-kanaler blir håndtert som en radiokanal, men man får Dolby Digital lydformat. Det er også noen kanaler som ikke er HD, men som sender med Dolby Digital lydformat, f.eks. SVT.

Problemet mitt med hakking ble borte dagen etter. Vet ikke helt hva som gjorde det, men kanskje det har med oppdaterte drivere til chipsettet likevel. Nå fungerer Media Center helt utmerket bra. Litt synd med Vista isteden for Windows 7, men men...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •