Mac Mini som HTPC? Verdt det eller ikke? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    For 9000kr kan du jo kjøpe en meget stillegående HTPC som klarer 1080P på strakarm fra bluray drev OG kan kjøre lyd ut via HDMI og klare de fleste spill uten å gå tom for pust. For ikke å snakke om at den kan være meget lekker å se på.

Newcomer mephisto sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ayreon1
    Jeg vurderer også sterkt en Dell Studio Hybrid, men har lest en del dårlig om den som f.eks.:

- Skjermkortet er meget dårlig, så dårlig at Windows Media Center lagger noe vannvittig. Dette vises etter 4:52 i denne YouTube testen: DEEP DIVE: Dell Studio Hybrid Desktop PC (Part 3 of 3)
    - Blu-Ray løsningen fungerer meget dårlig. Testene jeg har lest konkluderer med at det er nærmest ubrukelig. Avspilling lagger selv etter at alle tilleggsting i Vista er slått av (som Aero)
    Takk for tipset, det hadde jeg ikke fått med meg. OK, da blir det ikke noen Hybrid på meg i denne omgang. Kanskje v2?

Her er et sitat fra denne testen:
    Initially, all our Blu-ray test discs suffered from skipped frames and juddering. Turning off Windows Aero and disabling as many startup programs and services as we could seemed to help a little, as did enabling the hard disk performance mode in the Hybrid's BIOS, but playback still remained far from smooth.

Newcomer mephisto sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    For 9000kr kan du jo kjøpe en meget stillegående HTPC som klarer 1080P på strakarm fra bluray drev OG kan kjøre lyd ut via HDMI og klare de fleste spill uten å gå tom for pust. For ikke å snakke om at den kan være meget lekker å se på.
    Har du et eksempel? Og en link?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med "selvbygger" på komplett og multicom?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •