finnes ikke 16:9 driver?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Active Frode H. sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Fikk du ikke til å velge egen oppløsning i Powerstrip? Hmm, merkelig. Har ikke installert Powerstrip nå, men det må da være noen andre som kan hjelpe deg?
    Det er ikke et Powerstrip problem, men derimot skjermkortets hardware som ikke takler det.

Får du til 1024x600, så er det så lite forandring i aspektet at det ikke har noen betydning.

Frode

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burre, forstår jeg deg rett hvis jeg sier at når du kjører 4:3 i native fra PC'n så kommer nedre del av bildet på undersiden av lerret'et?

Hvis så, hva med å ta tak i taskbaren og dra den oppover til du ser den øverste linja på lerret'et? I win2000 kan du la taskbaren okkupere opp til halvdelen av skjermen, så du har mer enn nok justering.

Det vil fungere til vanlige windows-applikasjoner ihvertfall. Går sikkert rett i dass når du fyrer opp et spill.

Uansett har jeg nå som tekniker bevist at vi også kan tenke litt praktisk av og til

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wow.
    ganske smart forslag, men jeg har dessverre også en del av projeksjonen i taket, og gidder ikke gå til med skrujern hver gang jeg skal bruke DVD-spilleren eller playtation.litt trangt oppsett, jeg vet.
    men takk for idéen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •