Hjelp til tuning av HD kanaler.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til tuning av HD kanaler.

Hei.
    Jeg kjører den nyeste builden av Win7 7022build og den virker fantastisk.
    Jeg har ett FloppyDVT S2 kort og kjører 5.3N driveren med altarnativ 2 på installasjonen (For vista med MCE plugin og hele greia).
    Jeg har manuelt redigert SAT_Thor.reg fila til de transponderene jeg vil ha og greier fint og søke inn alle transponderene utenom 12015mhz og 12128mhz.
    På disse to ligger Discovery HD og TV Norge HD og diverse andre dokumentar HD kanaler som jeg gjerne vil ha. Alle andre HD kanalene fungere utmerket. Men jeg får ikke tunet inn disse frekvensene.
    En feller ting jeg ser at disse to har er at dem begge kjører på 30000 tingen istede for normale 24500, 25000 28000 osv.. kan det være at MCE ikke greier å ta 30000 eller er det kortet?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ref mitt problem i tråden du svarte på i sted - jeg har nøyaktig samme issue med W7. Forskjellen er at jeg nok har forsøkt valg 3 i driveroppsettet (TV-pack). Men får altså heller ikke søkt opp TVN HD feks. Ser at søket er innom frekvens og rett polarisasjon - but no cigar.

Men nå får ikke jeg inn en eneste HD-kanal da - så jeg er litt mer stuck en deg allikevel. Forsøker driverene i valg to under installasjonen av FireDTV i kveld før jeg backtracker og sjekker Vista/MP med go' gammel CAM og commoninterface.exe...

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vista eller w7 media center klarer ikke 30000 kanalene, får håpe det dukker opp en løsning når w7 slippes ut for salg. Media portal klarer alle hd kanalene og fungerer medget bra.

Morten

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •