Best overall S2-kort for PC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Best overall S2-kort for PC?

Blir det minst like bra bilder på en PC med satellittkort? Hvilket kort gir bra kvalitet, brukervennlighet, lite feil og problemer etc? Kjører Vista og ikke Linux og vil ikke bruke det heller...

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Blir det minst like bra bilder på en PC med satellittkort? Hvilket kort gir bra kvalitet, brukervennlighet, lite feil og problemer etc? Kjører Vista og ikke Linux og vil ikke bruke det heller...
    Du får like bra kvalitet med et DVB-S2 kort. På pc har du mulighet til å behandle bildet som feks justere skarphet osv.

Bruker du Vista MC? Da må du ha et FloppyDTV eller FireDTV. De er de eneste som har støtte i Vista MC. Hvis du skal bruke Mediaportal, kan du velge terratec uten problemer. Dette programmet støtter alle kort og alle signaler.

Lite feil og problemer, vel... Jeg tror du vil oppdage som alle oss andre at det er ikke plug n play å få til digital tv på pc. Det krever litt arbeid for å få til en optimal løsning.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian216
    Du får like bra kvalitet med et DVB-S2 kort. På pc har du mulighet til å behandle bildet som feks justere skarphet osv.

Bruker du Vista MC? Da må du ha et FloppyDTV eller FireDTV. De er de eneste som har støtte i Vista MC. Hvis du skal bruke Mediaportal, kan du velge terratec uten problemer. Dette programmet støtter alle kort og alle signaler.

Lite feil og problemer, vel... Jeg tror du vil oppdage som alle oss andre at det er ikke plug n play å få til digital tv på pc. Det krever litt arbeid for å få til en optimal løsning.
    "Windows Media Center doesn't support MPEG4/H.264 channels!!!" står det ved dem. Får ma ikke inn HD-kanalene da eller?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Green Button - TV Pack 2008 and Beta MSDTVVDEC.DLL.

Her har du løsningen på h.264 problemet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt et nytt kabel og et brukt S2 kort.
    Komplett.no - Digital Everywhere FloppyDTV-C/CI,
    Komplett.no - Digital Everywhere FloppyDTV-S2,
    Jeg kan kople disse 2 sammen i en kjede (FireWire) og kople den andre enden i utvendig firewire??
    Jeg fikk ikke software med til sat-kortet jeg kjøpte på markedet her, men finner det på hjemmesiden til produsenten antar jeg? (Har ikke kikket enda, skal starte med dette i morgen..)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •