Display på Antec Fusion Remote

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Display på Antec Fusion Remote

Er det bare meg, eller ser dette "LCD"-displayet foran på dette kabinettet forferdelig glorete ut? Det lyser jo opp som et eller annet radioaktivt!! Finnes det noen mulighet for å enten dempe dette lyset eller skru det helt av?? Alternativt få byttet det ut med noe som er sort med lysende bokstaver?

Det jeg vil ha:

Det jeg har:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Jokke.

Skal du bruke displayet til noe? Hvis ikke så kan det være et program som styrer hva slags info som skal stå i displayet.

Mulig du bare kan for den med [mellomrom] slik at det ikke vises noe i displayet.

For å dempe dette kan du muligens bruke rute-sotings-film som du f.eks. får kjøpt på Biltema.

Litt jalla løsning, men det gjør kanskje nytten.
    Jeg liker heller ikke sterke lys, spesiellt når jeg ser film.
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har installert driveren til displayet kan du stille kontrast og lysstyrke i innstillingene. Hvis ikke du liker å se cpu, minne osv, så kan det slås av. Det hjelper veldig. Hvis du bruker mediaportal, så installer mini display. Der kan du også stille inn displayet i forhold til lys og kontrast. Jeg tenkte jeg skulle avinstallere driveren og se om jeg fortsatt kan bruke displayet i mediaportal.

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, har tenkt på det med film fra Biltema ja I driverne kan man skru ned lyset i displayet noe, men ikke nok synes jeg. Prøvde også legge inn det greiene til MediaPortal, men fikk det ikke til å virke. Mulig jeg har kopiert ting til feil sted?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen løsning?

Noen som har fått skrudd ned brightnessen på displayet på disse Fusion Remote? Er helt enig med trådstarter - displayet er sykt kraftig.
    Hvor kom det første bilde fra? En eldre modell? Akkurat slik jeg ønsker det jeg også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •