hybernating med mediaportal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hybernating med mediaportal

Kan stille inn pcn til å hibernate ved x minutter i standby og at den skal våkne opp ved events. Det jeg ikke skjønner er hvordan kan en pc automatisk slå seg på hvis den har hybernated? Den er jo helst avslått såvidt jeg vet så jeg skjønner ikke helt hvordan den kan slå seg på,det er jo ingen programmer som går og kan slå den på ved xx klokkeslett. Er dette virkelig slik at den kan slå seg på automatisk hvis du har satt at den skal ta opp et program klokken 03 på natta og pcn går i dvalemodus?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjorde en test i natt og resultatet imponerte meg. Sikkert mange som vet om dette men jeg skriver ned hva som skjedde i tilfelle noen lurer på hva det kan brukes til... Jeg schedula et opptak av barnetv på tv2 som går cirka 0630 på morgenen for å teste om pcn ville slå seg på. Før jeg la meg kl 0000 cirka slo jeg av pcn ved å velge hybernate fra menyen inne i mediaportal. Når jeg sto opp kl 08 var pcn avslått og jeg slo den på og startet mediaportal, der var det faktisk et opptak av barnetv noe som betyr at pcn slo seg på helt av seg selv bare for å ta opp og når det var gjort slo den seg av igjen

Newcomer Halvliter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget bra! Dette var interessant informasjon for meg, takk skal du ha for at du delte erfaringen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •