Video delay med Audiolense og Console

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Score sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Video delay med Audiolense og Console

Hei har nå koblet opp audiolense i console, men sliter nå med kraftig delay når jeg skal se på film eller lignende. På min onkyo er det kun mulig med 250ms delay noe som er altfor lite. Er nødt til å finne på et eller annet som kan gi meg delay av bildet på rundt 1 sekund. Er det noen andre surroundrecievere eller noe annet som klarer dette? Grunnen til at jeg bruker console er at jeg da kan bruke audiolense til alt jeg har tilkoblet onkyoen. Ser det er diverse muligheter med bnc kontakt, men hvilke produkter er det som har det?
    Er idag nødt til å bruke console med andre plugins for å få ned delayen nok.

Newcomer BerntR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mulig du kan få endene til å møtes med å benytte minim delay crossover filter i Audiolense og mange partisjoner i Convolver. Det første gjør at filtrene selv får en delay på ca 10 ms. Det andre reduserer delayet knyttet til filtreringen. Prøv med 4, 8 og 16 partisjoner.

Newcomer Score sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det var løsningen :)

Så svaret ditt først nå... Har nå prøvd ut litt med minimum delay filter og har kommet frem til en løsning som fungerer perfekt. Måtte også sette opp partisjonene i convolver til 16 og delay i console til 12ms. Endte til slutt opp med en delay på 120ms på reciever.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •