DVBView og FloppyDTV veldig ustabil

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVBView og FloppyDTV veldig ustabil

Slet med å få til HD-kanalene som alle andre. Prøvde å gjøre som beskrevet og gjøre om ini-filene fra 2/3 til 3/4. Det førte bare til at jeg mistet alle kanalene. Uten fikling var alt bånnsolid og ikke noe kluss. Alle SD-kanalene funket helt fint. Så trykket på "Update"-knappen under Transponderlisten i Transedit. Da dukket det opp en haug nye ini-filer til høyre som var merket 3/4. Da dukket alle HD-kanalene opp i DVBViewer. MEN da ble alt veldig ustabilt. Når jeg velger en HD-kanal virker den svært sjeldent. Enten blir det bare grått/svart bilde eller så blir det mosaic her og der med dertil skurr. Men funker det så er det fantastisk bilde. Dette kan også føre til at SD-kanalene slutter å virke og kan hende jeg må restarte DVBViewer flere ganger for å få det til å virke igjen. FireTV derimot funker glimrende. Har ikke HD-kanaler der.
    Har noen noe tips om dette? Jeg har trålet nettet for akkurat dette problemet, men ikke funnet noe.
    Jeg bruker en helt ny, ren install av XP Pro og PowerDVD codecs.

Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser ut til at det løste seg. Jeg huket vekk "Open whole transponder" i DVBViewer, og nå har jeg skiftet mellom hd-kanalene ørten ganger uten feil. Det var bra for ellers hadde kortet gått tilbake til butikk imorra. Nå får det et par dager til for å bevise at det klarer jobben sin.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •