Spørsmål ang Popcorn Hour 110

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål ang Popcorn Hour 110

Hei, jeg har kjøpt meg en Popcorn Hour 110, og ønsker å installere YAMJ (moviejukebox - Google Code) på den interne hardisken jeg har satt i maskinen. Jeg ønsker også at den skal søke etter filmer lokalt på HDen, og ikke via myiHome, da jeg ikke skal streame filmer via nettet, men lagre alt lokalt.

Hvordan legger jeg det inn?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nocure
    Hei, jeg har kjøpt meg en Popcorn Hour 110, og ønsker å installere YAMJ (moviejukebox - Google Code) på den interne hardisken jeg har satt i maskinen. Jeg ønsker også at den skal søke etter filmer lokalt på HDen, og ikke via myiHome, da jeg ikke skal streame filmer via nettet, men lagre alt lokalt.

Hvordan legger jeg det inn?
    ingen som vet? Har lest wikien, men finner bare installasjonsguide til pc..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

godt spm

men hvorfor skal du lagre alt lokalt og ikke bruke server/pc? hva gjør du når den interne disken blir full da, det er jo bare plass til en disk, da må du jo bruke pcen igjen, hvis ikke du sletter unna da.

men svar på spm har jeg ikke, men slik jeg har forstått det, er moviejukbox en plugin til myihome server, altså du må ha myihome server for å kjøre moviejukbox, åltså du må bruke pc. eller??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andre84
    men hvorfor skal du lagre alt lokalt og ikke bruke server/pc? hva gjør du når den interne disken blir full da, det er jo bare plass til en disk, da må du jo bruke pcen igjen, hvis ikke du sletter unna da.

men svar på spm har jeg ikke, men slik jeg har forstått det, er moviejukbox en plugin til myihome server, altså du må ha myihome server for å kjøre moviejukbox, åltså du må bruke pc. eller??
    Planen er og ha arkiv på maskinen, og laste over det jeg skal se til disken lokalt på popcornen for å slippe et evnt etterslep når den buffrer/streamer via nettverket
    Slik at jeg kan bruke den uavhengig av om hovedpcen min er påslått eller ikke..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •