hjelp. lyden hakker på dvd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp. lyden hakker på dvd

Når jeg skal se dvd på datan så hakker lyden. det skjer både med powerdvd og windvd. Hakker hele tiden så det er uakseptabelt å høre på. Det som er rart er at det har vært bra før. iallefal på win dvd, då dette har plutselig skjedd.

Jeg merka det første gang for en måned siden da jeg lasta ned noen hdtv demoer. Lyden hakka på de når jeg så dem i windvd. Jeg trodde det bare var på de, men så er det faen meg på dvd også. Noen som vet hva som kan være feilen. Har et sb live 5.1 digital kort.

Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres jo veldig ut som om noe du har installert har tatt rotta på lyddriveren din da, spesielt dersom alt annet går sånn noenlunde like fort som det pleier å gjøre. Jeg hadde prøvd å reinstallere all software fra Creative. Og for å være på den sikre siden, kjørt en virus-scanner for å sjekke at det ikke har blitt installert noe rusk i bakgrunnen. Hakker all lyd, feks mp3-filer avspilt i mediaplayer eller winamp?

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei alt annet fungerer utmerket. Det er bare når jeg kjører digital lyd fra win dvd eller powerdvd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •