Western Digital My Book. Reagerer ikke??!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Western Digital My Book. Reagerer ikke??!

Har en My Book ekstern harddisk fra WD, som har sluttet helt å reagere.

Den er ganske lik denne -> Komplett.no - Western Digital My Book Essential , bare en gammlere modell.

Jeg vet ikke hva problemet er. Den er på, jeg kommer innpå filene som er lagret, men klarer ikke å avspille?? Akkurat nå har jeg bare serier av forskjellig slag, men klarer ikke å åpne noen av filene i verken media player, VLC eller winamp. De nevnte programmene "klikker" når jeg prøver å åpne noen av seriene i programmet.

Hva kan ha skjedd? Det skjedde helt uventet, jeg skulle se en episode av sesong 5 Lost, å da bare klikka det for hele harddisken, og den lagte noen ulyder. Har restartet, koblet fra hele harddisken, med usb kabler og strøm.

Hva bør jeg prøve??

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Anyone??!?!

Jeg fatter ikke bæret her..

Jeg har koblet den helt bort fra dataen, med strøm og usb. Kobler til igjen, da funker alt fint, og jeg starter en fil fra harddisken, og det ser ut som det går greit. Men, det viser seg at det er bare første gang etter at harddisken er koblet til, eller jeg restarter dataen at det funker.. Gjentar jeg forsøket klikker harddisken igjen. Den henger seg opp, og hele dataen går tregt. Filene er jo der, jeg kommer innpå, men noe er fryktelig galt.. Jeg kan ikke fatte hva det kan være.

HJELP!!!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •