haupauge hvr4000 med digital tv?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

haupauge hvr4000 med digital tv?!

Hei,

Jeg har et problem med min HTPC. Jeg har søkt OVERALT på internet for å finne en løsning men desverre har jeg ikke funnet noe, så jeg håper at dere kan hjelpe meg. Jeg har et hardware problem med min HTPC.

Jeg vil gjerne se min digital tv gjennom min HTPC. Jeg får digital tv fra CONSOLL. Min HTPC har et skermkort type: haupauge HVR4000. Jeg vit ikke hvordan jeg kan/må koble dem sammen!! jeg får internet og (digital) tv fra consoll som kommer inn i leiligheten min med fibrekabel. fibrekabelen kobles til en router. En ethernetkabel kobles da routeren og tv-signal-decoderen (consoll pc) sammen. decodern kobles nå til tv'en.

Som sagt har jeg en egen HTPC tv som har mediaportal. jeg bruker mediaportal for bilder, filmer og musik. siden jeg har et haupauge hvr4000 tv tuner kort vil jeg gjerne også se på tv med mediaportal. Men jeg vet ikke hvor jeg for digital tv signal (fra consoll decoder) inn i HTPCen min. Consoll decoder (som er en liten pc) har bare dvi og s-video output. HVR4000 kortet har analog, dvb-t, dvb-s og s-video inputs.

Er det mulig at jeg for en DBV-T signal fra consoll boksen? Eller, er det mulig å få en Dvb-t signal i det hele tatt?

i tilleg har jeg fortatt analog tv, som jeg har koblet til hvr4000 kortet og fungerer. men selvfølgelig er det veldig dårlig kvalitet i forhold til digital tv (og jeg har ikke epg med analog tv).

Jeg håper at dere kan hjelpe meg!!

Mvh,
    Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lurer på det samme som trådstarter spør om.
    Er det noen som har peiling på dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •