W7MC, Finner alle kanaler men scrambled.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

W7MC, Finner alle kanaler men scrambled.

Hei.
    Etter mye om og men og krangling med meg selv og Windows 7 Media Center har jeg endeligt greid søke inn alle kanalene. inkludert alle HD kanalene. Problemet er at noen få kanaler innimellom som NRK3/Superm History channel HD og BBC HD og noen diverse andre ikke så viktige kanaler slenger meg en Scrambled bilde på skjermen. Men alle andre kanalene fungere utmerket. Nrk1, nrk2, Alle Canal+ canalene. Woom HD, Nat Geo HD alt fungere helt utmerket.
    Men det er som sagt noen få som stikker ut. TV Norge HD kommer det også scrambled på som også virker litt mærkeligt for meg. Og får å rette på problemet må jeg ut av media center og restarte Common Interface tray fila også fyre opp MC og inn i Guiden og finne en kanal jeg vet virker vis ikke er det samme rutine igjen. Noen som har peiling på hva som har skjedd? eller skjer?

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MCE også i windows 7 sliter med symbole rate på 30000. Vet ikke om det er driveren til kortet eller noe annet, men alle HD kanalene virker i Mediaportal. Prøv det programmet ute i ny versjon nå.

morten

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okei. takk for svaret :P

Har prøvd mediaportal 1.0 versjonen og finner ennå TVServern for treig å buggy ennå for at jeg legger meg ut på det prosjektet.

Active
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV Norge HD har jeg også problemer med i Vista med Media Center TV Pack 2008 (og HD hack) installert, så det virker som om det er noe litt spesielt med den kanalen vs. andre HD kanaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kommer scrambled på noen andre vanlige SD kanaler også :S