Spotify, GENIALT! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 43 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 846
    Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da fikk jeg nettopp min invite. Du verden for en flott tjeneste! Helt ypperlig til å bli kjent med allslags musikk, selv om jeg leser at den ikke har "alt". Meget enkel betjening, og mer enn nok musikk til meg. Så langt...:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg min invite også. Var så lenge siden jeg "signet" opp at jeg helt hadde glemt det! Men nå har jeg fått testet den litt jeg også. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd! Helt genial tjeneste! Utrolig kjekk å ha på jobben på lange dager. Og som andre har nevnt her tidligere: Nå slipper jeg kanskje å gjøre så mange bomkjøp når jeg kjøper musikk!

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørt mye om denne tjeneste, deltatt på flere "konkuranser" på nette også, men ikke fått tak i invite.

Hadde satt stor pris på en Invite om noen har mulighet til å gi men en slik.

Har lenge hatt lyst å teste ut denne tjenesten.

Newcomer octane sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    297
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Hørt mye om denne tjeneste, deltatt på flere "konkuranser" på nette også, men ikke fått tak i invite.

Hadde satt stor pris på en Invite om noen har mulighet til å gi men en slik.

Har lenge hatt lyst å teste ut denne tjenesten.
    XfFzMtbyuS4cNuG3 vær så god

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av octane
    XfFzMtbyuS4cNuG3 vær så god
    This invitation token has already been used. If you've created an account from it, download and install Spotify.

:-/ var vist for treg, og noen andre hadde vist lyst på den også..

Inivte motaes på PM med STOR takk

Jeg blir veldig gla om noen har noe til meg altså

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min invite nå, lynkjapt å registrere seg. Så langt enkelt å søke. Har kun bærbar PC her nå, og til "bakgrunnsstøy" er det OK. Får prøve å koble til anlegg en dag og

Takker for tipset til trådstarter iallefall.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har fått prøvd litt nå.
    og er noen få sanger som har litt bakrunnsstøy, men ellers er dette en super bra tjeneste

vil også takke trådstarter for tipset

Intermediate Joey Bane sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker dette programmet selv, en i klassen hadde invites fordi han registrerte seg med en UK proxy

Det å dele playlist med andre er jo også en genial ide

Man kan jo dele brukernavn og passord med andre man stoler på. Man kan da være pålogga samtidig, men ikke høre musikk samtidig.

Intermediate Joey Bane sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har spotify invite til meg? send på PM
    skulle hatt en til dama
    i mellomtiden får hun bruke brukeren min

EDIT: fikk det til

Spotify-invitasjonskode ‎(Spotivite‎)

Newcomer Prat sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg brukt Spotify en stund, delt ut invites til venner og kjente, og erfaringen min sålangt er at de som har prøvd Spotify blir helfrelste, mens de som ikke har er skeptiske...

For meg nå har spotify nærmest blitt en del av livet På jobb har jeg koblet opp en USB Dac til pcen, og en Rør-hodetelefonforsterker til den igjen som er koblet til mine AKG701 hodetelefoner... Er mulig dacen, og rørene gjør underverker, men jeg er storveis fornøyd med lydkvalitet, og ikke minst utvalget og brukervennligheten i Spotify!

For meg er Lyd og bilde en hobby, 1. fordi jeg elsker musikk og 2. fordi jeg elsker film. Jeg ser heller en god film med dårlig kvalitet enn en drittfilm med fullhd oppløsning og masse heftige spesialeffekter. Og slik er det med musikk også for min del... Er sangen god nok, så skal kvaliteten være svært dårlig for min del før det generer meg mer enn drittmusikk med god kvalitet
    Og derfor er spotify så genialt... Et utvalg som overgår enhvers personlige samling, og en kvalitet som ikke sjenerer musikkGLEDEN. (i min oppfatning selvfølgelig).

Lenge Leve Spotify

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Prat
    Nå har jeg brukt Spotify en stund, delt ut invites til venner og kjente, og erfaringen min sålangt er at de som har prøvd Spotify blir helfrelste, mens de som ikke har er skeptiske...

For meg nå har spotify nærmest blitt en del av livet På jobb har jeg koblet opp en USB Dac til pcen, og en Rør-hodetelefonforsterker til den igjen som er koblet til mine AKG701 hodetelefoner... Er mulig dacen, og rørene gjør underverker, men jeg er storveis fornøyd med lydkvalitet, og ikke minst utvalget og brukervennligheten i Spotify!

For meg er Lyd og bilde en hobby, 1. fordi jeg elsker musikk og 2. fordi jeg elsker film. Jeg ser heller en god film med dårlig kvalitet enn en drittfilm med fullhd oppløsning og masse heftige spesialeffekter. Og slik er det med musikk også for min del... Er sangen god nok, så skal kvaliteten være svært dårlig for min del før det generer meg mer enn drittmusikk med god kvalitet
    Og derfor er spotify så genialt... Et utvalg som overgår enhvers personlige samling, og en kvalitet som ikke sjenerer musikkGLEDEN. (i min oppfatning selvfølgelig).

Lenge Leve Spotify
    Hvordan får du invitasjoner å dele ut. Jeg har omsider fått en invitasjon og har hatt glede av Spotify noen dager, men jeg får ingen invitasjoner å gi videre. Når jeg logger meg på min konto/side står det at jeg har ingen invitasjoner å gi vekk.

Hvor får dere disse fra? Hva må man gjøre?

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH

Hvor får dere disse fra? Hva må man gjøre?
    Du får invites når du bruker spenn der

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg opplever ofte at avspillingen stopper og jeg får beskjed om at "There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly". Andre som har samme problem?

Det skjer både hjemme og på jobben, så jeg tviler på at det er hos meg problemet ligger. Har ikke merket andre nettproblemer i hvertfall... Men nå har jeg ikke hatt Spotify mer enn et par dager, så det kan jo være et midlertidig problem. Det rare er at det virker som noen album/låter har større problem enn andre. ZZ Tops Tres Hombres har så langt spillt med minimale problemer, mens Neil Youngs Sugar Mountain album sliter noe veldig... Dette har så langt skjedd rimelig konsekvent. (men ikke helt) :?

Jeg hadde håpt at Spotify skulle være bedre enn MSN sin streaming-tjeneste, men det foreløbige inntrykket er at den har et stykke igjen. Avspillingen virker som sagt upålitelig og samtidig er det klare hull i låtbiblioteket. Jeg har ikke sammenlignet allverden, men spesielt nye norske plater virker i stor grad å være fraværende hos Spotify.

Nå er de jo i beta, så man får regne med at de får orden på begge disse problemen etterhvert... Men de får ikke mere abonnementskroner fra meg foreløbig i hvertfall...

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Ahem*
    Jeg har noen invites til overs. Til de som ikke har fått, send meg en PM, så skal vi se hva vi klarer å ordne.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wodger
    Jeg opplever ofte at avspillingen stopper og jeg får beskjed om at "There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly". Andre som har samme problem?

Det skjer både hjemme og på jobben, så jeg tviler på at det er hos meg problemet ligger. Har ikke merket andre nettproblemer i hvertfall... Men nå har jeg ikke hatt Spotify mer enn et par dager, så det kan jo være et midlertidig problem. Det rare er at det virker som noen album/låter har større problem enn andre. ZZ Tops Tres Hombres har så langt spillt med minimale problemer, mens Neil Youngs Sugar Mountain album sliter noe veldig... Dette har så langt skjedd rimelig konsekvent. (men ikke helt) :?

Jeg hadde håpt at Spotify skulle være bedre enn MSN sin streaming-tjeneste, men det foreløbige inntrykket er at den har et stykke igjen. Avspillingen virker som sagt upålitelig og samtidig er det klare hull i låtbiblioteket. Jeg har ikke sammenlignet allverden, men spesielt nye norske plater virker i stor grad å være fraværende hos Spotify.

Nå er de jo i beta, så man får regne med at de får orden på begge disse problemen etterhvert... Men de får ikke mere abonnementskroner fra meg foreløbig i hvertfall...
    Jeg har hatt dette programmet 3-4 dager, og jeg har litt annen erfaring enn deg, jeg er veldig overrasket over hvor bra stremingen fungerer.

Selv på elendig internett tilkoblinger der selv enkel surging går tregt spiller musikken umiddelbart og helt uten stopp.

Har brukt programmet en del timer nå og på 3 forskjellige maskiner og flere forskjellige internett tilkoblinger og jeg har aldri opplevd problemer. Ikke et eneste stopp.

Aldri opplevd dette på en streaming-tjeneste før.

Det meste geniale med dette programmet, er all den gamle musikken jeg hadde glemt, som dukker opp igjen når man driver å "roter" rundt i programmet.

Håper tjeneste vil utvikle seg og komme med bedre kvalitet på sangene, vertfall som et valgt for de som ønsker det.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper de får squeezeboxplugin snart da, da blir det saker
    --
    Thorbjørn

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en invite fra spotify som dere kan prøve: ZskU2UNUbqy555wG
    Først til mølla

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg knabbet "invite-en" over, men har fått tak i en til. Førstemann til mølla:

https://www.spotify.com/invitation/gt4ciEJd2mYxD8ma

Invites deles ut her:
    TeknoMagasinet.no » Hovedsak Programvare Teknologi » Spotify - Vi gir bort Spotify- invitasjoner gratis!

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Dette rocker jo stort!

Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Håper de får squeezeboxplugin snart da, da blir det saker
    Sånn, da har jeg fått koblet til spotify til squeezen via wave input plugin - dette ruler jo stort!

Remote desktop til serveren og styrer spotify derfra, og vips - spotify på stereoen i stua! Nå begynner verden å gå fremover dere!
    --
    Thorbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Sånn, da har jeg fått koblet til spotify til squeezen via wave input plugin - dette ruler jo stort!

Remote desktop til serveren og styrer spotify derfra, og vips - spotify på stereoen i stua! Nå begynner verden å gå fremover dere!
    Har du oppskrift?

Synes forøvrig Spotify er genialt å ha på jobb og fest f.eks. For ikke å snakke om hvor lett det er å oppdage/høre på "ny" musikk. Har funnet mange album jeg skal kjøpe/har kjøpt ved å høre på Spotify.

Det eneste jeg har å utsette er at utvalget sanger hos de forskjellige artistene ofte kan være litt smalt. De fleste artistene jeg hører på er representert, men gjerne med litt for få sanger. Men dette kommer jo seg etter hvert som tiden går.

Side 5 av 43 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •