Spotify, GENIALT! - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 43 av 43 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43
Viser resultater 841 til 846 av 846
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av strike
    Vet ikke om det er nevnt her før, men en genial måte å finne nye artister og låter på er å bruke truShuffle. Last ned og innstaller appen, sett på din favoritt liste i spotify. Appen jobber i bakrunnen og legger automatisk til lignende musikk i en liste i appen. Du kan til en hver tid se på "just added tracks" og åpne disse i spotify eller bare kjøre favorittlisten din en stund slik at appen samler en haug med musikk, deretter går du inn på settings og velger "open spotify playlist", vips så dukker alle låtene appen har samlet opp i en spotify playliste. Enkelt og genialt.

truShuffle (beta) - Better shuffling for Spotify
    Bra sak. Eneste jeg stusset på var at når jeg lyttet til spillelisten generert av trushuffle, så fortsatte den å fylle opp playlisten basert på det jeg lyttet til. endless loop?
    --
    Thorbjørn

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Ja, jeg la merke til det selv. Lista blir fort stor om man ikke stopper appen mens man lytter. Lever opp til navnet både posetivt og negativt. Shuffle får man,men man mister litt lytte kontrollen om man ikke stopper appen av og til.

En annen ting jeg la merke til er at trushuffle primært legger til låter som står øverst på top hit lista til artisten. Nå er jo appen i fortsatt i beta, men jeg må si jeg liker den. Kommer nok til å donere en slant for denne.

Edit: Ja, også må man manuelt slette lista som trushuffle genererer etter man er ferdig å lytte. Hvis ikke så ligger de "gamle" låtene der fra sist du åpnet appen. Man skulle hatt et valg om å la den stå eller slette den automatisk når man lukker appen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Villeste party lista ALWAYS UP TO DATE

Party ALARM by Hølje Folsland on Spotify

Vil dele "PARTY ALARM" listen med dere. Denne er en vinner på enhver fest !!!
    Subscribe og ta del i moroa 8-)

Newcomer Chris_ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting som har irritert meg ei god stund, er att det ikke går an å bare legge inn adresse til oversikten for bandet/artisten. Da kunne man bare hatt navn på venstresiden og kommet rett til oversikt med toppliste og alle album ferdig inndelt.

Jeg har hvertfall prøvd og få til dette men uten hell. Det nærmeste man kommer er å draslipp alle album til playlist og velge 'view as album list' men det er fortsatt ikke like bra som å bare søke på en artist/band og trykke på linken inn til oversikten.

Noen som har noen tips om dette kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en slik Samsung Galaxy wifi 5.0 som jeg har spotify premium på, tenkte jeg "laste" ned sangene på den, slik at jeg får til og spille på offline modus.

Men jeg får ikke til/sjønner ikke hvordan jeg velger hvor jeg vil at sangene skal lagre seg, det er jo over 2000 sanger på den lista mi.
    Så jeg har kjøpt ett minne kort , men hvordan får jeg til og legge sangene der, istedefor d interne minne korte.
    Noen som vet hvordan jeg gjør det? alså få de til og legge seg på det eksterne minnekorte?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har Dubstep å by på? Hadde vert flott om dere kunne bidra

Dubstep! :>
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Side 43 av 43 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •