Spotify, GENIALT! - Side 33

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 33 av 43 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... SisteSiste
Viser resultater 641 til 660 av 846
    Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    Men den funker vel ikke i Norge enda?
    Så sant du har invite funker det vel sånn halvveis. Ellers er vel offisiell støtte til de andre nordiske landene rett rundt hjørnet.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Så sant du har invite funker det vel sånn halvveis. Ellers er vel offisiell støtte til de andre nordiske landene rett rundt hjørnet.
    Mulig han tar feil, men snakket med en kamerat som har account der og han sa det ikke fungerte å spille av noe. Bare helt svart vindu der filmen skulle spilt av.

Beklager OT.

Må si jeg har forelsket meg på nytt med spotify i dag Nye funksjonene og premium så man slipper reklame er jo bare helt konge! Nyte masse ny musikk med ganske god kvalitet synes jeg

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå tatt steget og føler meg som en guttunge innestengt i en godtebutikk etter stengetid

Kjører akkurat nå Spotify på WHS og streamer til Squeezebox i stua, styrer Spotify via remote desktop. Litt krunglete og ikke veldig waf-vennlig. Må finne en bedre løsning, tipper det blir noe med en Ipod Touch med Remoteless installert. Muligens en Apple Airport Express i stedet for Squeezeboxen.

Ser at Woddler ble nevnt tidligere. Jeg har account der men får ikke spilt noe, kun svensker som ha tilgang foreløpig. Men de skrev i et nyhetsbrev at de andre skandivaniske landene er like rundt hjørnet. Så da oppstår jo problemet med å få streamet film fra serveren og rundt i huset :-? Det baller på seg dette streame-greiene.

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spotify 0.4.3 var jo bare genialt med deling via facebook konto Spotify har stengt nedlastning av den nye klienten pga høy belastning på server og jada jada bla bla... men frykt ei, Truls er atter en gang hær for å på en måte gjøre noe litt positivt...

Spotify 0.4.3 DOWNLOAD VIA CNET HURRA!! Kan legge meg til manuelt i sosial listen... "spotify:user:Truls_V" er søkeordet...

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

og følg denne linken å støtt min ide til Spotify... Støtte for DLNA server på spotify, slik at man kan streame musikk til PS3, XBOX360 osv(SKISBOX blant annet) slik man alerede kan med WMP og TVersity +++

LINKEN -----> Give Spotify the ability to be a Media Server. Stream to other DLNA devices. <-----

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    Spotify 0.4.3 var jo bare genialt med deling via facebook konto Spotify har stengt nedlastning av den nye klienten pga høy belastning på server og jada jada bla bla... men frykt ei, Truls er atter en gang hær for å på en måte gjøre noe litt positivt...

Spotify 0.4.3 DOWNLOAD VIA CNET HURRA!! Kan legge meg til manuelt i sosial listen... "spotify:user:Truls_V" er søkeordet...
    Jeg la ut den første linken til download på forrige side :P

Men hvordan legger man til folk i sosial listen? Får det til hvis jeg ser navnet dems i en subscription ligne eller noe sånt, men har ikke funnet ut hvordan jeg søker på folk

Edit: Skjønte det nå :P Men får melding om at du ikke er sosial Truls:S

Edit2: La deg til og ikke bare søkte så var du visst sosial alikevel :P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    og følg denne linken å støtt min ide til Spotify... Støtte for DLNA server på spotify, slik at man kan streame musikk til PS3, XBOX360 osv(SKISBOX blant annet) slik man alerede kan med WMP og TVersity +++

LINKEN -----> Give Spotify the ability to be a Media Server. Stream to other DLNA devices. <-----

Det hadde jo rett og slett vert fantastisk genialt!!!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ignifer
    Det hadde jo rett og slett vert fantastisk genialt!!!!!
    Definitivt!

+2 på den!

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Definitivt!

+2 på den!
    Ja så få folk til å støtt ideen, det skal ikke være for vanskelig å implementere.

Gleder meg til 0.4.3 blir sluppet fra spotify sin side igjen, er spent på å se hvordan folk blir å reagere. La faktisk merke til at Bailando var den mest lyttede melodien til en av mine kompiser. for en skamm...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes egentlig det er rart de ikke har fått den ut igjen. :?:

Active hustlin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes egentlig det er rart de ikke har fått den ut igjen. :?:
    Det er vel fordi dem fant ut at trafikken ble for stor og kjører derfor updatene via brukerene på spotify over dager..
    Download.com snappet vel fila før den forsvant.
    Har egentlig ikke peiling, men det lager jo mening

utover det, noen andre som irriterer seg over at "felles" lister aka "collaborative" ikke kan deles på den sosiale profilen...?!?!

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Important information regarding updating to the newest Spotify version

We’re delighted to say that the demand for the next generation of Spotify has been overwhelming and in order to ensure that our systems can handle the additional usage we’re going to need to keep the roll out of the new version in check.

Users will be automatically updated in the coming days, no additional action is necessary. Please bear with us and thank you once again for your patience

The Spotify team.

(Ref: Spotify - Service Status )

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hustlin
    utover det, noen andre som irriterer seg over at "felles" lister aka "collaborative" ikke kan deles på den sosiale profilen...?!?!

Kanskje jeg som er litt treig nå, men skjønte ikke helt hva du mente?

Edit: Top track og Top artist funksjonen fungerer ikke akkurat bra. På top tracks står det bare de sangene jeg hørte på sist før jeg innstalerte den nye versjonen.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje jeg som er litt treig nå, men skjønte ikke helt hva du mente?
    Du kan jo mekke dine egne lister til "Collaborative Playlist". Dvs. at alle andre du gir listen til kan delete og adde sanger.
    (høyre klikk, collaborative list)
    Men ser nå hvorfor det ikke er aktivert. Alle ville da hatt muligheten til å adde og delete, du kan jo selv tenke deg hvordan det hadde blitt..

Edit: Top track og Top artist funksjonen fungerer ikke akkurat bra. På top tracks står det bare de sangene jeg hørte på sist før jeg innstalerte den nye versjonen
    Enig, satser på at det blir oppdatert. Du kan jo eventuelt hide'e det, om sangene er av flau-faktor, hehe neida

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei du kan jo mekke dine egne lister til "Collaborative Playlist". Dvs. at alle andre du gir listen til kan delete og adde sanger.
    (høyre klikk, collaborative list)
    Men ser nå hvorfor det ikke er aktivert. Alle ville da hatt muligheten til å adde og delete, du kan jo selv tenke deg hvordan det går
    Aha! Da er jeg med :P Nei, hadde vel ikke vært så lurt det som du sier. Kjipt hvis alle hadde ordna fritt med listene og ødelagt.

Enig, satser på at det blir oppdatert. Du kan jo eventuelt hide'e det, om sangene er av flau-faktor, hehe neida
    Hehe, er vel ikke så mye flau faktor over det, bare stussa litt på at det aldri oppdaterte seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spotify fungerer bra. Ingen tvil om det, MEN hvorfor har de mikset med albumene sine?

Oppdaget dette da jeg testet Replay Music 3 og sjekket tag'ene etterpå.

Eks: Bruce Springsteen - Born in the U.S.A. har totalt 12 spor. 9 av sporene har riktig tag, mens de 3 resterende er tag'et med Bruce Springsteen - Greatest Hits. Det virker som de har et ukomplett album og har deretter lagt til resterende av sporene fra et annet album med de riktige sporene som skulle vært i Born in the U.S.A albumet, men som også er på Greatest Hits albumet. Skjønner?

Dette er i følge min mening ikke helt korrekt...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ->NightHawk<-
    Spotify fungerer bra. Ingen tvil om det, MEN hvorfor har de mikset med albumene sine?

Oppdaget dette da jeg testet Replay Music 3 og sjekket tag'ene etterpå.

Eks: Bruce Springsteen - Born in the U.S.A. har totalt 12 spor. 9 av sporene har riktig tag, mens de 3 resterende er tag'et med Bruce Springsteen - Greatest Hits. Det virker som de har et ukomplett album og har deretter lagt til resterende av sporene fra et annet album med de riktige sporene som skulle vært i Born in the U.S.A albumet, men som også er på Greatest Hits albumet. Skjønner?

Dette er i følge min mening ikke helt korrekt...
    Skjønner hva du mener, men kan ikke si jeg har lagt merke til det før du sier det nå.

Edit: Når jeg søker og går inn på Bruce Springsteen så finner jeg albumet med alle 12 sangene. Det er ikke bare det at de 3 sangene også finnes i flere album av Bruce Springsteen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner hva du mener, men kan ikke si jeg har lagt merke til det før du sier det nå.

Edit: Når jeg søker og går inn på Bruce Springsteen så finner jeg albumet med alle 12 sangene. Det er ikke bare det at de 3 sangene også finnes i flere album av Bruce Springsteen?
    Springsteen var kun et eksempel. De albumene jeg har sett dette på er med artister som Def Leppard, Kiss, Bryan Adams og Bon Jovi. Alle sangene er der, men er tatt ut av flere forskjellige album, men vises som 1 album. Skal ta screenshot av det i morgen for å vise. Godnatt .

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ->NightHawk<-
    Springsteen var kun et eksempel. De albumene jeg har sett dette på er med artister som Def Leppard, Kiss, Bryan Adams og Bon Jovi. Alle sangene er der, men er tatt ut av flere forskjellige album, men vises som 1 album. Skal ta screenshot av det i morgen for å vise. Godnatt .
    Ok, skal prøve å legge merke til det også. Er jo litt dumt hvis de "allerede" har begynt å surre med biblioteket.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En annen ting jeg har lagt merke til er at spotify har fjernet noen sanger...

Side 33 av 43 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •