Spotify, GENIALT! - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 43 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 ... SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 846
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Here you go

Gp5BRXVM92C2WKnK
    MxwpnACLtu5ALupJ
    DtuAwGNZKtaEVC8G
    4hYFRkkVGw5yTfEk
    sDweshMH3xCCwDFX
    AEybCpE7uucSfRru
    NxxDJ3NfLTqN4eAH
    eVZHJJtDXGeYHWBt
    x4AcPJqun2VETefa
    UxTyxaxEk9RKySGH

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått ett lite problem med min spotify. Når jeg logger meg på så går det som vanlig, men alle sangene er røde, over alle sangene øverst på siden kommer kommer det en blå rubrikk som det står " This action is not possible in offline mode". Jeg vet ikke helt hva dette betyr da jeg ikke er så flink i engelsk.

Jeg takker for hjelpen.

Newcomer Torbjs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er problemer med serveren til Spotify ikveld, men de driver nok på å fikser dette nå. Har samme problemet her også, og ser flere tråder om dette på diverse fora rundt om.

Skulle du bli for utålmodig kan du jo alltids prøve ut den norske varianten Wimp, som akkurat er lansert. Bruker dette nå, de hare en 30-dagers gratis kampanje for nye brukere, så er en grei måte å få testet det på.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som trenger invites så send meg en pm, jeg har vel ca 15 å gi bort. Legg med eposten din så forenkles det for meg å legge deg inn.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torbjs
    Det er problemer med serveren til Spotify ikveld, men de driver nok på å fikser dette nå. Har samme problemet her også, og ser flere tråder om dette på diverse fora rundt om.

Skulle du bli for utålmodig kan du jo alltids prøve ut den norske varianten Wimp, som akkurat er lansert. Bruker dette nå, de hare en 30-dagers gratis kampanje for nye brukere, så er en grei måte å få testet det på.
    ok. funker wimp på samme måte som spotify? eller så hører jeg på radio og spiller musikk på Itunes.

Newcomer Torbjs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wimp funker på samme måte, men har bedre dekning på norsk musikk generelt pluss at de har Pink Floyd Ser veldig bra ut, så anbefaler absolutt å teste det ut.

Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torbjs
    wimp funker på samme måte, men har bedre dekning på norsk musikk generelt pluss at de har Pink Floyd Ser veldig bra ut, så anbefaler absolutt å teste det ut.

Ett par ulemper med WIMP:

- Koster penger

- IMHO ikke så oversiktlig som Spotify (men det kan være en vanesak...)

- Som Spotify kan man ikke spille for eksempel Pink Floyd, man kan bare kjøpe en MP3 version

På en annen side er det vel ikke reklame på WIMP og samt, som nevnt, mer norsk musikk (ikke at det hjelper meg noe)

Men det er fint at Spotify får en konkurrent

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er 1 invitasjon om noen fortsatt føler seg utenfor...
    (Spotify tråd = spotify invitasjon)

1. PJwuWL7AuPs43spF (Denne er tatt)
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har premium, merker dere noen vestentlig forskjell ved å endre bitstream hastigheten?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man endrer ikke noe selv, det bare er sånn... :-D

Jeg har ingenting å utsette på lydkvalitet...
    Mer en det er det ikke mulig å si, blir bare synsing...
    Vet ikke om jeg hadde hørt noe forskjell mellom bitrates...

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, du må inn på valg og huke av "Enable high bitrate". Dette håper jeg da virkelig alle har gjort.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Man endrer ikke noe selv, det bare er sånn... :-D

Jeg har ingenting å utsette på lydkvalitet...
    Mer en det er det ikke mulig å si, blir bare synsing...
    Vet ikke om jeg hadde hørt noe forskjell mellom bitrates...
    Jo du må dette er noe man endrer selv/velger selv.

Du må "tillate" high bitrate i innstillingene på hver maskin du bruker. Ellers får du samme kvalitet som tidligere.

EDIT:
    Var litt sent ute. Så ikke innlegge under. Var for ivrig.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harald25
    Helt enig med EldarH her.
    99 kr i måneden er ingenting, og ved å støtte Spotify sørger vi for at flere plateselskaper og artister vil ha musikken sin der.

Hvis noen tror at de en dag får all musikk gratis og lovlig bør dere åpne øynene og ta en titt på resten av verden.
    Hvor mange andre tjenester der ute (av noen som helst type) er gratis?
    Hadde dere giddet å bruke tid og ressurser på noe uten å tjene på det?
    Jeg er enig i at de nok trenger penger for å opprettholde og utvide tjenesten. På den annen side er 99,- en plate i måneden og jeg vil påstå at plateselskapene tjener på at jeg har gratis Spotify. Jeg bruker den mest som en stor platebutikk der jeg kjøper det jeg synes er bra. Ellers bruker jeg den på jobb der jeg normalt spiller musikk jeg har hjemme. Så jeg bruker gratisversjonen uten snev av dårlig samvittighet.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg skaffet meg premium varsonen av spotify.
    Men jeg har lyst på sanger til min mp3 spiller og da overfører jeg til Itunes.
    Men når jeg drar sangene til spilleliste på Itunes så kommer di til sånn "PodCaster". Hva er dette?

Men mulig dette er litt feil å legge det ut her, men siden spotify er inni bildet så går det vel greit?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan ikke under noen lovlig omstendighet klare å få sangene fra Spotify til iTunes eller lagre sangene til bruk noen andre steder...

Spotify er kun som en Personlig Radio å regne...

Derimot, har du kjøpt Premium, og har en noenlunde oppegående mobiltelefon som støtter Spotify, så har du nå med Premium, 1,2millioner sanger på mobiltelefonen (eller 3333sanger lagret i offline-modus)

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Du kan ikke under noen lovlig omstendighet klare å få sangene fra Spotify til iTunes eller lagre sangene til bruk noen andre steder...

Spotify er kun som en Personlig Radio å regne...

Derimot, har du kjøpt Premium, og har en noenlunde oppegående mobiltelefon som støtter Spotify, så har du nå med Premium, 1,2millioner sanger på mobiltelefonen (eller 3333sanger lagret i offline-modus)
    ok. jeg har hørt at man kan dette med at man kan dette. Men da funker det ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha det over til mp3 spilleren må du bruke en recorder. Jeg bruker Replay Music 3, og den fungerer ganske så bra.

Legger opp en spilleliste og spiller igjennom den. Denne tar opp igjennom lydkortet, så du trenger ikke ha fysisk volum for å rippe, men du må dog spille igjennom alle sangene.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    ok. jeg har hørt at man kan dette med at man kan dette. Men da funker det ikke.
    Du hørte vel : ""man kan lagre sangene for å høre på de selv om man ikke har internett""...

Man må fortsatt bruke Spotify til å spille de av, og det lagres ikke som egne filer man kan nappe å bruke til andre ting...

En ulovlig løsning som nevnt er Replay Music, det fungerer, men er ikke særlig praktisk... i prinsippet blir det det samme som å ta opp Radio Norge på en kassettspiller, et betydelig kvalitetstap på lyden (mot originalkvaliteten på Spotify), men absolutt bra nok til mp3-spillerbruk...

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Jeg er enig i at de nok trenger penger for å opprettholde og utvide tjenesten. På den annen side er 99,- en plate i måneden og jeg vil påstå at plateselskapene tjener på at jeg har gratis Spotify. Jeg bruker den mest som en stor platebutikk der jeg kjøper det jeg synes er bra. Ellers bruker jeg den på jobb der jeg normalt spiller musikk jeg har hjemme. Så jeg bruker gratisversjonen uten snev av dårlig samvittighet.
    Poenget mitt er at jeg bare ikke skjønner hvorfor så mange ikke betaler, og hvorfor man hele tiden ser at folk sier "jeg skal betale dersom den og den tjeneste blir tilgjengelig".

Jeg ser 1 grunn til og ikke betale for spotify, og det er at man er så ung at man ikke får ha visa kort.

Jeg brukte ikke Spotify før det ble tilgjengelig for symbian. Men betale fordi. Ikke fordi jeg har mye penger, tvert om, men fordi Spotify Premium er så å si gratis. Hadde det ikke vært spesifisert på kontoutskrifta hadde det vært umulig å si om man har betalt eller ikke.

Hva er 99 pr måned i dag. Man får ingenting for det. Selv den fattigste student vil ikke merke at disse 99 kr blir trekt. Det er som å leie en eneste film, eller det dillet du ikke trenger men som du handler på bensinstasjonen når du var og tanket eller kjøpt røyk. Eller det du rasker med deg tilfeldig når du e på butikken. Det er det ingen som tenke over at de bruker.

Men når det kommer til å betale for Spotify så er det plutselig krise. Alt annet man kaster bort penger på i løpet av en måned. Også skal det være så vanskelig å få folk til og betale.

Jeg har fått flere av mine venner som benyttet seg av gratisversjonen til og begynne og betale. Og de ser jo det, etter noen måneder. Det er fortsatt gratis. Man merker ikke at disse pengene trekkes. Men hadde alle gjort det, ville vi nok hatt en bedre spotify tjeneste i dag.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Poenget mitt er at jeg bare ikke skjønner hvorfor så mange ikke betaler, og hvorfor man hele tiden ser at folk sier "jeg skal betale dersom den og den tjeneste blir tilgjengelig".

Jeg ser 1 grunn til og ikke betale for spotify, og det er at man er så ung at man ikke får ha visa kort.

Jeg brukte ikke Spotify før det ble tilgjengelig for symbian. Men betale fordi. Ikke fordi jeg har mye penger, tvert om, men fordi Spotify Premium er så å si gratis. Hadde det ikke vært spesifisert på kontoutskrifta hadde det vært umulig å si om man har betalt eller ikke.

Hva er 99 pr måned i dag. Man får ingenting for det. Selv den fattigste student vil ikke merke at disse 99 kr blir trekt. Det er som å leie en eneste film, eller det dillet du ikke trenger men som du handler på bensinstasjonen når du var og tanket eller kjøpt røyk. Eller det du rasker med deg tilfeldig når du e på butikken. Det er det ingen som tenke over at de bruker.

Men når det kommer til å betale for Spotify så er det plutselig krise. Alt annet man kaster bort penger på i løpet av en måned. Også skal det være så vanskelig å få folk til og betale.

Jeg har fått flere av mine venner som benyttet seg av gratisversjonen til og begynne og betale. Og de ser jo det, etter noen måneder. Det er fortsatt gratis. Man merker ikke at disse pengene trekkes. Men hadde alle gjort det, ville vi nok hatt en bedre spotify tjeneste i dag.
    +1

Side 28 av 43 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •