Spotify, GENIALT! - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 43 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 846
    Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ganda
    1.Kan en konto brukes på to ipoder (iphone og ipod touch)
    2.--------------"---------------- Samtidig?
    3.Må sangene overføres fra pc til iphone/ipod før man kan bruke de offline?

Takker
    2. Ja, hvis de er i offline mode går dette fint.
    Du velger bare hvilke spillelister som skal være offline, så lastes de ned til , pc, mac, iPod, iPhone eller ennen kompitabel mobil.

Newcomer Ganda sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar HåkonN.

Da bestiller jeg en nå, så ser vi om det faller behov på en til.
    Om jeg har forstått det riktig, så burde jeg få noen invites snart. Om noen trenger en, så send en Pm.

Newcomer Ganda sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DiFontaine
    2. Ja, hvis de er i offline mode går dette fint.
    Du velger bare hvilke spillelister som skal være offline, så lastes de ned til , pc, mac, iPod, iPhone eller ennen kompitabel mobil.

Genialt!
    Ser ut som dette blir en bra investering.

Takker!

Newcomer nataz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Remote

Flere som gleder seg til 1 mars?

Se her..

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nataz
    Flere som gleder seg til 1 mars?

Se her..
    IT-studenter fra Trondheim burde være mer oppegående enn at de støtter opp om Apple's Nazi-regime (og deres dustete proprietære kakao-C++). De burde laget dette for Android selvsagt!

Det som virkelig hadde vært kult var om Spotify kunne integreres med f.eks. XBMC eller Mediaportal. Så slipper man starte opp denne fjollete klienten som ser ut som QuickTime dyppet i grå tjære.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokke2k3
    IT-studenter fra Trondheim burde være mer oppegående enn at de støtter opp om Apple's Nazi-regime (og deres dustete proprietære kakao-C++). De burde laget dette for Android selvsagt!

Det som virkelig hadde vært kult var om Spotify kunne integreres med f.eks. XBMC eller Mediaportal. Så slipper man starte opp denne fjollete klienten som ser ut som QuickTime dyppet i grå tjære.
    Flott for oss som er inndoktrinert i Apples mediadiktatur av fürher Steve Jobs

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp - det er selvsagt mye bedre at Google styrer livet vårt i steden...

Det er mange som i dag bruker iPhone/iPod Touch til styring av ulike applikasjoner i hjemmet, og det er den plattformen som selger flest applikasjoner. Å ha en fornuftig styring av Spotify på disse produktene er logisk. Og helt sikkert lett omsettelig.

Spotify er ettersom jeg har skjønt litt restriktive på måten deres tjeneste kan integreres, og de har allerede sagt nei til enkelte (blant annet Sonos). Men en slik plug-in er det sikkert ganske mange som savner. Men HTPC/frontend miljøet baserer seg veldig mye på Open Source og ildsjeler, så det spørs om det ikke kan ta litt tid før noe slikt blir integrert på en skikkelig måte og godkjent av Spotify.

Men denne software`n gjør det kanskje uansett litt enklere. Om frontend/mediacenter er satt opp til "always on top", vil Spotify uansett ligge i bakgrunnen (skjult) - og musikk kan enkelt styres/spilles av på iPhone/iPod. Spotify sitt grensesnitt er jo uansett ikke spesielt godt tilpasset en TV-skjerm. TV`en trenger ikke en gang være på når man kun skal spille fra Spotify.

Spillelister setter man da opp på egnet PC (laptop, kontor-PC etc.), og blir følgelig automatisk synkronisert til iPhone/iPod via brukerens Spotify profil.

Ikke like flott løsning som å få den 100% integrert i et mediacenter, men kanskje en løsning for noen?

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en kul ting til Spotify som hjelper en til å finne nye sanger/lister basert på favorittbandet ditt (eller den astisten du skriver inn):Spotibot - Spotify Playlist Generator

Link til omtale av siden: Spotify: Oppdag ny Spotify-musikk med Spotibot - DinSide Data

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Jepp - det er selvsagt mye bedre at Google styrer livet vårt i steden...
    Google, i motsetning til Apple, benytter seg stort sett av åpne standarder, som gjør det relativt umulig for dem å styre noe som helst.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som virkelig hadde vært kult var om Spotify kunne integreres med f.eks. XBMC eller Mediaportal.......
    Har du prøvd denne "Spotifier 0.2.5 - search and play Spotify music - Mediaportal Forum"?

________
    Leon

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom over noe på Spotify sitt suportforum jeg har ventet på lenge, kanksje det blir mulig snart.

"Squeal replied 26 days ago
    We have Spotify streaming to a Squeezebox, and it sounds fantastic. The software isn't ready for use yet, but it will be! And it will be Open Source."

"Squeal commented 25 days ago
    It uses libspotify to connect to spotify, and provides a python implementation of the squeezebox server software.

It replaces the existing squeezebox server software, mostly because I couldn't bring myself to write Perl "

"Andres, (Official Rep), commented 25 days ago
    Squel - That sounds really cool. If you want us to "officially" test it out we'd be happy to give it a go. "

"Calle replied 25 days ago
    As far as I'm concerned it can do whatever it wants, as long as I am able to search and play music from Spotify on my Squeezebox.
    Question is, can you actually control what you want to play from Spotify using the SB remote, or is it just another streaming solution?

Squeal commented 24 days ago
    You will be able to control it with the remote, and over the web."

Jeg skal kjøpe meg squeezebox når jeg kan styre spotify fra den.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har testet spotify på symbian? tenker da spesielt på disse telefonene med små skjermer N79, N82 osv

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Spotify er ettersom jeg har skjønt litt restriktive på måten deres tjeneste kan integreres, og de har allerede sagt nei til enkelte (blant annet Sonos). Men en slik plug-in er det sikkert ganske mange som savner. Men HTPC/frontend miljøet baserer seg veldig mye på Open Source og ildsjeler, så det spørs om det ikke kan ta litt tid før noe slikt blir integrert på en skikkelig måte og godkjent av Spotify.
    Det stemmer vel ikke helt at spotify er så restriktive på dette punktet. Folkene som holder på med despotify hacket vel APIen til spotify i fjor en gang og dette har vært tilgjengelig for public ganske lenge nå. Det som har skjedd der er at hackerne og spotify-folkene har kommet fram til en slags våpenhvile hvor spotify har lagt restriksjoner som gjør at man må være premium-bruker for å kunne få tilgang til aplikasjoner utviklet av 3parter og at hackerne ikke forsøker komme rundt dette.
    despotify » FAQ

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Noen som har testet spotify på symbian? tenker da spesielt på disse telefonene med små skjermer N79, N82 osv
    Hadde før spotify på min nokia N95, grensesnittet var vel og bra, men mislikte lyden fra telefonen, veldig mye støy...
    Har nå spotify på ipod touch og HTC hero, som begge fungerer ypperlig! (ipod har bare et lite snev bedre lyd, bra HTC!)

Offline mode er genialt, har den samme offline spillelisten på både HTC, ipod og PC.
    Fungerer utmerket!

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har det på min symbian telefon. Men det er en N97. Ikke helt det du spør etter kanskje. Veldig fornøyd. Bruker det veldig mye. FM-sender på jobb. Hodetelefoner når jeg går, og kabel når jeg kjører min egen bil

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer bra på min E51, om en ikke tenker på lydkvalitet.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker krute godt på min gamle N95

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har det på N85, funker finfint - bra lyd også. Har testet både med hodetelefoner og tilkoblet stereoanlegg i bilen (ettermontert / oppgradert anlegg i en 2007mod BMW)
    --
    Thorbjørn

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bad_ip
    Fungerer bra på min E51, om en ikke tenker på lydkvalitet.
    Er lydkvaliteten dårligere enn om du hører på Mp3 fra samme mobilen?

Newcomer catober sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er lydkvaliteten dårligere enn om du hører på Mp3 fra samme mobilen?
    Kan ikke si det er alt for dårlig på htc magic vertfall
    Men har bare testa i bilen og på head sett fra spotify og ikke noe mp3.

Er vertfall mer enn godt nok fra en mobil for min del.
    Spiller faktis høyere og bedre enn fra en ipod 80gb.
    Også høyere enn cowon s9 men sikkert ikke like klart som med den.

Side 25 av 43 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •