Spotify, GENIALT! - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 43 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 846
    Intermediate Probie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    908
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Min Spotify "hopper" av seg selv. Plutselig når jeg spiller musikk hopper sangen kanskje 5 sekunder frem, og flere ganger i en sang. Begynner å bli skikkelig irriterende , selv om det bare er enkel bakgrunnsmusikk. Har prøvd å reinstallere, men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan løse problemet? Har forrøvrig gratisversonen...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei. noen som kan vere så grei å forklare hvordan en lagrer sanger/album fra spotify på ipod?
    .jeg prøvde drag and drop, men da blir det bare en internettsnarvei på 1kb.
    har nett kjøpt en scandisck ipod.har ikke hatt slikt før, men skal vel ikke være greit å få til vel?
    Yamaha rv-a 2060, Aragon 4004 mk2, Oppo bdp-95, pioneer dv989, Rega p3, Musikal fidelty v90-lps, Klipsch rf7 mk2, klipsch rs 52, Jl audio fantom f110, Samsung 55 uhd, Epson tw5900

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må bruke spotify for å spille av spotify-musikk...
    iPhone og Android- mobiltelefoner og iPod Touch har Spotify applikasjon..
    For å bruke disse må man betale 99kr mnd.

Scandisk iPod er ingenting, iPod er Apple, Scandisk er eget merke...

Du får ikke Spotify, eller spotify sanger, på verken scandisk eller vanlig ipod...

til MP3-spillere som scandisk sansa (som du kanskje har) må man selv ha/eie mp3-filene man skal ha inn på spilleren... Som å kopiere CD-samlingen din inn på PCn, å bruke på MP3spilleren...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Scandisk iPod er ingeting, iPod er Apple, Scandisk er eget merke...
    Uff, dette minner meg om gode gamle dager da alle hadde Hammond-orgel i stua og gikk med Walkman ute. Ingen forsto at det var merkevarer. Håper ikke det brer seg igjen, for kundenes skyld.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Man må bruke spotify for å spille av spotify-musikk...
    iPhone og Android- mobiltelefoner og iPod Touch har Spotify applikasjon..
    For å bruke disse må man betale 99kr mnd.

Scandisk iPod er ingenting, iPod er Apple, Scandisk er eget merke...

Du får ikke Spotify, eller spotify sanger, på verken scandisk eller vanlig ipod...

til MP3-spillere som scandisk sansa (som du kanskje har) må man selv ha/eie mp3-filene man skal ha inn på spilleren... Som å kopiere CD-samlingen din inn på PCn, å bruke på MP3spilleren...
    hmm. ja jeg har premium abonemang. men det er altså en spesiel type ipod man må ha?
    tanken min var at jeg kunne legge inn en del album fra spotify som jeg kan høre på i bilen.koble ipod til spilleren i bilen. mener jeg leste her det var en som gjorde det. men da har jeg kansje kjøpt feil da? det er scandisc sansa ja.
    visst jeg kjøper ipod tuch, går det da?
    Yamaha rv-a 2060, Aragon 4004 mk2, Oppo bdp-95, pioneer dv989, Rega p3, Musikal fidelty v90-lps, Klipsch rf7 mk2, klipsch rs 52, Jl audio fantom f110, Samsung 55 uhd, Epson tw5900

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel iPhone man må ha.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apple Iphone og Ipod touch går, samt Android mobiler og snart Symbian S60 mobiler.

Scandisc har ikke Ipod, det er Apple som har det.

Det beste er jo og ha det på en mobil da er man ikke avhengig av wlan.

Jeg venter selv på symbian og da blir jeg premium bruker.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av axl
    hmm. ja jeg har premium abonemang. men det er altså en spesiel type ipod man må ha?
    tanken min var at jeg kunne legge inn en del album fra spotify som jeg kan høre på i bilen.koble ipod til spilleren i bilen. mener jeg leste her det var en som gjorde det. men da har jeg kansje kjøpt feil da? det er scandisc sansa ja.
    visst jeg kjøper ipod tuch, går det da?
    Hvem har fortalt deg at du har kjøpt en iPod?

Du må ha en iPod touch eller en iPhone eller en av typene som blir nevnt her. Har noen lurt deg?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er nok jeg som har vært litt rask i vendingen, og forvekser ipod, og mp3 spiller har aldri satte meg inn i forskjellene på slike ting. jeg spiller musikk på cd og lp-plater. har aldri lastet ned en sang. men etter jeg fikk spotify, syntest jeg det er gøy å høre på en del musikk jeg ikke har hørt til vanlig, eller ny musikk som jeg ikke har kjøpt.men blir ike så ofte jeg får tid til det.jeg kjører lastebil ,og da hadde det vært greit å kunne høre på den musikken i bilen.
    men er det slik å forstå at med ipod/iphone som støtter spotify fungerer det omtrent på samme måte som når en bruker spotify på lapptoppen? en må være online for å lage en spilleliste, men kan spille den av offline?
    da kan jeg kansje like godt bruke laptoppen i steden for pod/phone da jeg stort sett har den med meg likevel?

Intermediate JKJK sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Axl: du kan "synce/laste ned" 3333 sanger lokalt til pc/telefon med spotify hvis du har premium abbonement. Du får ikke overført disse til en mp3spiller sånn uten videre, men har du enten en mobiltelefon som støtter spotify, eller en pc, så er det fortsatt fullt brukbart.

Personlig har jeg både en minilaptop med innebygd mobilbredånd samt spotify på min HTC hero telefon for bruk i bil (overfører lyden med blåtann mot en kenwood cd-spiller i bilen).
    Stua:
    Dynaudio C2. Hegel H300. Hegel HD25. Elac 2030.
    Nordost Red Dawn MKII. Nordost Blue Heaven.

Bil:
    Front: Gladen Aerospace 165.2 m/ekstra midbasser.
    Bak: Focal 130VR.
    Sub: Gladen SQX 15
    Mosconi DSP 6to8 lydprosessor.
    Mosconi AS200.4, Zero 3 og Zero 1 amper.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er nok jeg som har vært litt rask i vendingen, og forvekser ipod, og mp3 spiller har aldri satte meg inn i forskjellene på slike ting. jeg spiller musikk på cd og lp-plater. har aldri lastet ned en sang. men etter jeg fikk spotify, syntest jeg det er gøy å høre på en del musikk jeg ikke har hørt til vanlig, eller ny musikk som jeg ikke har kjøpt.men blir ike så ofte jeg får tid til det.jeg kjører lastebil ,og da hadde det vært greit å kunne høre på den musikken i bilen.
    men er det slik å forstå at med ipod/iphone som støtter spotify fungerer det omtrent på samme måte som når en bruker spotify på lapptoppen? en må være online for å lage en spilleliste, men kan spille den av offline?
    da kan jeg kansje like godt bruke laptoppen i steden for pod/phone da jeg stort sett har den med meg likevel?
    Min egen plan er og bruke telefonen som har innebygd FM sender med Spotify i jobb bilene mine.

Dette fungerer veldig bra. Spesielt når jeg ikke kjører fast bil.

Mobilt bredbånd koster heller ikke all verden. 249 betaler jeg, og det er et must når man er ute å kjører. Eneste måten og holde seg oppdatert på

Og som sagt så har du muligheten til å "laste ned" 3333 sanger.

Opplever også at FM senderen i mobilen min fungerer langt bedre i lastebiler enn i personbiler.

Har godt signal uansett hvor i hytta den ligger.

Et annet tips, dersom du har en mini pc, eller en annen pc og ha med på jobb, har du muligheten til å bruke spotify offline også på pc med 3333 sanger dersom du betaler 99 for spotify,

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det måtte jo komme...... :-D

Download SpotifyRecorderSetup.exe Free

Uten å gjøre noe research på dette programmet så er det jo bare crap! Det spiller inn lyden fra pchøyttalerne dine......:shock:

Les mer på dinside.no

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm. så da ser det ut som jeg kan bruke scandiscen likevel. hva er forskjellen på tag item, og locat on the disc?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser det blir lagret i 128bit. er det programmet som gjør det, eller noen innstillinger jeg må gjøre på pc?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget

Uten å gjøre noe research på dette programmet så er det jo bare crap! Det spiller inn lyden fra pchøyttalerne dine......:shock:

Les mer på dinside.no
    :lol: sukk. tror jeg var trøtt i natt. brukte en time på å spille inn en plate, og finne ut det du skrev på linjen under linken.:lol:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget

Les mer på dinside.no
    Ja tja, det bruker vel ikke mikrofon og tar opp mono det som kommer ut av høyttalerne, men bruker den analoge lyden fra lydkortet som er på tur ut til høyttalerne.?

Jeg har Windows 7 x64, programmet fungerer ikke...
    Men hey, har offline spillelister, så ser ikke helt nødvendigheten, klart det hadde vært knall å brukt mp3-cd i bilen, og i en god MP3-spiller, men med den kvaliteten så er det vel ikke så mye å lengte etter...
    Kommer vel noe bedre snart også... ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det ble ubrukelig lyd kombinert med host,kremt og utålmodig tromming med fingrene på laptoppen.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det ble ubrukelig lyd kombinert med host,kremt og utålmodig tromming med fingrene på laptoppen.
    HaHaa :lol: og mono lyd.?
    Kan jo hende programmet bruker alle lydinnputs det finner, så om du deaktiverer mikrofonen på pcn, så vil det gå bedre... Bare musikken og msn og windowslydene som blir med... :-P

Kan vel nevne at Replay Music da på alle måter er et bedre program til jobben. ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det ble nok monolyd.og lyden ble veldig lav siden jeg hadde volumet lavt på. 0 bass og grusom lyd når jeg prøvde å spille det på stereoannlegget.hehe.
    jeg husker for 25år siden jeg hadde en enkel kasettspiller og skulle kopiere kasetter fra en annen kasettspiller via mikrofon. ble mye likt som det. det ble jo et stort fremskritt når de kom med doble kasettspillere og det gikk ann å kopiere direkte.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en herlig dag må jeg bare si...

Spotify for symbian..

Jeg er utrolig lykkelig

Side 22 av 43 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •