Acer aspire 5520g skal kobles til Panasonic TH-50PX8E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Acer aspire 5520g skal kobles til Panasonic TH-50PX8E

Pcn er ca 1 år gammel og tv kjøpte jeg en gang i august. Da jeg fikk tv prøvde jeg å koble til pc og det gikk ok.. jeg får bilde og alt fungerer nesten som det skal , men tv gjør noe løye med bildet slik at jeg mangler ca 1 cm av bildet i alle retninger ... veldig plagsomt.. jeg ga opp da ..

men nå vil jeg fikse dette.. har leita rundt på nettet å søkt rundt omkring... gått på nvidia si hjemmeside men der er det en helt annen nvidia kontroll panel, så kan ikke følge det de sier man skal gjøre.. har Nvidia geforce 8400m G TurboCache.

har også lest at jeg kan velge å skru av skalering på tv instillingene , har leita gjennom alle instillinger som jeg klarer å finne på tv og det finnes ikke noe med skalering å gjør som jeg kan skifte på der.

Har også prøvd med gjennom alle oppløsninger jeg kan bruke og testa gjennom det meste av instillingene på det nvidia kontroll panele jeg har..
    Setter stor pris på all hjelp.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ExisioN
    Pcn er ca 1 år gammel og tv kjøpte jeg en gang i august. Da jeg fikk tv prøvde jeg å koble til pc og det gikk ok.. jeg får bilde og alt fungerer nesten som det skal , men tv gjør noe løye med bildet slik at jeg mangler ca 1 cm av bildet i alle retninger ... veldig plagsomt.. jeg ga opp da ..

men nå vil jeg fikse dette.. har leita rundt på nettet å søkt rundt omkring... gått på nvidia si hjemmeside men der er det en helt annen nvidia kontroll panel, så kan ikke følge det de sier man skal gjøre.. har Nvidia geforce 8400m G TurboCache.

har også lest at jeg kan velge å skru av skalering på tv instillingene , har leita gjennom alle instillinger som jeg klarer å finne på tv og det finnes ikke noe med skalering å gjør som jeg kan skifte på der.

Har også prøvd med gjennom alle oppløsninger jeg kan bruke og testa gjennom det meste av instillingene på det nvidia kontroll panele jeg har..
    Setter stor pris på all hjelp.
    Det er overscan på TVen som gjør dette.
    I engelske menyer heter det "Picture overscan" som kan slåes av i: Main Menu -> Setup -> Setup Menu 2/3

Link til engelsk bruksanvisning: http://panasonic.ch/doc/8501_8600/85...h-42px8e_-.pdf

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •