Fjernstyring av mediamonkey?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Fjernstyring av mediamonkey?

Jeg er på jakt etter ett program som gjør at jeg kan styre mediamonkey på media-pc`n med laptop eller telefon.
    En slags fjernkontroll til å styre pc`n med på en måte.

Noen som veit om noe sånt program???

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er da ikke verre en og bruke RDP?

Aktiver det vel og høyreklikk og evenskaper og så Eksternt på min datamaskin på Mediamonkey PC-en.
    Deretter aktiverer du det, og logger inn via start kjør MSTSC på laptopen, skriv Navn eller IP på PC og klikk enter.
    MEN, før du klikke enter, veld alternativer og så Lokale Ressurser og sett lyden til "Spill av på ekstern datamaskin"
    Så kan du koble til.

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Evelen
    er da ikke verre en og bruke RDP?

Aktiver det vel og høyreklikk og evenskaper og så Eksternt på min datamaskin på Mediamonkey PC-en.
    Deretter aktiverer du det, og logger inn via start kjør MSTSC på laptopen, skriv Navn eller IP på PC og klikk enter.
    MEN, før du klikke enter, veld alternativer og så Lokale Ressurser og sett lyden til "Spill av på ekstern datamaskin"
    Så kan du koble til.
    For å ta det på "NORSK":
    Han mener at du kan bruke "Remote Desktop Connection" regner jeg med, å det er jo forøvrig greit det, da får du opp skrivebordet fra den media pc'en din, men regner med du sitter i samme rom som PC'en, så kunne jo et trådløst tastsur vært vel så enkelt

Jeg hadde engang et program på min Sony Ericsson P800, husker ikke hva det heter i farten, men det kunne styre winamp og forskjellige musikk programmer, hvor man fikk opp sanglisten \ mappene på telefonen.

EDIT: Bemused het det! her er første link jeg fikk på google: Bemused - Forum - Amobil.no

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eMTea
    Jeg hadde engang et program på min Sony Ericsson P800, husker ikke hva det heter i farten, men det kunne styre winamp og forskjellige musikk programmer, hvor man fikk opp sanglisten \ mappene på telefonen.
    Sikker på du ikke tenkte på Salling clicker?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •