skru pc av og ikke minst på med ir

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

skru pc av og ikke minst på med ir

Ser etter en brukbar og ikke alt for kostbar løsning for kunne slå av og på min htpc (ikke s3) .Fant et fjernstyrt "momentary relay" som bruker ir Infrared Remote Solutions - Oldest OEM infrared Remote Control Manufactory ,infrared remote control IR infrared remote relay custom remote controls .Tenker å bruke denne til å trigge psu av/på i paralell med powerbutton .den medfølgene fjernkontrollen bør kunne læres av min nad htr2 .I mediaportal bruker jeg technotrend plugin og tt fjernkontrollen som skal kopieres til htr2 .Ser det finnes løsninger som bruker wol og seriellport som slår på pc fra helt avslått modus.Men aberet her er at mitt hk ikke har seriell port,eventuell løsning er i såfall pci serielladapter....noen innspill?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med du sitter med trådløs mus og tastatur? Isåfall kan du jo altis la den skru seg på ved usb(innstilling i bios). Enkleste og billigste løsningen jeg kommer på i farten ihvertfall :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har dinovo edge ,,men ønsker også fjernkontroll som styrer mediaportal og on off .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •