Jeg skal styre Winamp 5, myHTPC og mediaplayer classic med Irman, men har noen problemer.

Jeg har instalert IRServer (inkl. winamp pluggin) og Girder 2.1 som fulgte med Irman. Jeg styrer Winamp 5 med plugin som fulgte med og det fungerer bra. Jeg styrer myHTPC med "Keyboard plugin" i Irserver, og det fungerer også bra.

Men så vil jeg bruke Girder til å åpne winamp, myHTPC, sette PC'en til TV modus (ved å simulere tastetrykk SHIFT + F1/F2) osv.

1) Når jeg setter på "Autoconnect to Irserver" kommer feilmeldinga "Index or primary key can't contain a Null value" i irserver. Hvordan skal jeg få bort denne?

2) Jeg har også problemer med at Girder ikke reagerer før man har klikket på skrivebordet, for å åpne f.eks Winamp. Viss jeg da vil sette PC'en til TV-modus må jeg klikke på skrivebordet nok en gang før Girder reagerer. Jeg har prøvd å slå av og på "Don't send the IR commands when Girder is in the Foreground window", men jeg har samme problemet da og.

3) Hvordan kan jeg styre mediaplayer classic med Girder 2.1 eller irserver??

Viss det er noen som har et bra oppsett til Girder 2.1, kunne det vært fint om du kunne poste den her...