Desperately seeking AGP kort!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Desperately seeking AGP kort!

Har ett mediacenter oppsett som drar litt på årene.

Ett nytt center skal på plass etterhvert, men jeg avventer modning av drivere for å få Blue Ray, HDMI, HD lyd og alt det til å funke bra. Og helst i MCE.

Inntil da så trenger jeg ett nytt skjermkort. Som dere ser fra min andre tråd her: http://avforum.no/forum/generell-htp...-mistanke.html så sliter jeg med å få 1080p.

Jeg hadde idag ett Radeon 3650 her med passiv kjøler. Men kjøleren går langt over korte og passer ikke i kabinette. Veldig ergelig!

Så har undersøkt og undersøkt mulighetene på prisguiden på hardware.no på jakt etter ett kort. Da søker jeg opp AGP kort med HDCP støtte.

I første omgang ville jeg ha passivt kjølet, men har så jekket ned på kravene. Men alle som kunne være mulige, står det 7+ dager til de er på lager. Mao. tror jeg det er fult mulig de aldri kommer på lager. Det gjelder de fleste Radeon 2600 og 2400. Geforce kortene er jeg usikre på. Men gi meg gjerne tips!

Så begynner å bli en smule desperat her. Noen som har ett kort som kan funke, eller er flinkere enn meg til å søke for å finne ett kort? Viktig at de støtter HDCP, HDMI (gjerne via adapter) og er AGP.

AKIRA

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Har vel "kongen på haugen" ang AGP kort i kassa mi, som forøvrig er til salgs på finn.no (finn kode: 15401335).

Kortet er et "HIS Radeon HD 3850 512MB GDDR3, IceQ 3, AGP8X, 2xDVI/HDMI/HDCP, "Turbo"".

se:
    Komplett.no - HIS Radeon HD 3850 512MB GDDR3, IceQ 3, AGP8X, 2xDVI/HDMI/HDCP, "Turbo"

Kan dette være noe for deg ?

Freddy

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det kan være litt for kraftig. Er det noe mulighet for å justere vifte hastigheten? Trenger jo ikke all kraften det korte kan gi.

Går kjøleren noe høyere opp en selv PCBen på korte? Hadde ett passivt kjølt 3650 her, og da gikk kjøleren lengre opp enn korte og passet ikke i maskinen.

AKIRA

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •