FloppyDTV Vs Terratec DVB-C kort

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det noen som har testet begge disse kortene og kan si noe om fordeler\ulemper med de?

Fungerer de begge på HD?

Forskjell i bildekvalitet?

Hvilke er raskest på kanalskifte?

Fungerer disse kortene sammen?

Fint om noen som har testet de begge kan si litt om hvordan de er opp mot en annen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg pønsker også på hvilket av disse jeg evt. skal satse på, så ingen svar å få fra meg... Derimot har jeg et spørsmål til: Med en signalstyrke som ligger mellom 57 og 65 på en 1201 CX boks, er det ene kortet bedre enn det andre, eller har jeg for dårlig signal uansett?

Om man bestiller fra f.eks. komplett, har man da tjangs til å bruke angreretten dersom man pakker det opp og prøver (på mest mulig skånsom måte, men evt. forseglede poser må jo åpnes) ?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan hel fint bruke angreretten etter å ha prøvd kortet, ikke noe problem det.

Jeg har nå begge kortene. Vurderte å sende det ene i retur igjen uten å teste det, men fant ut det er mye bedre å bare teste framfor å vente på erfaringer her.

Av erfaringer så langt så synes jeg Floppy kortet er raskere på kanalskifte. I tillegg så virker floppy kortet mot windows mediacenter, noe terratec kortet ikke gjør.

HD har jeg ikke fått inn med floppy dtv, men dette gikk greit med terratec sitt kort.

Jeg husker dessverre ikke hvilken signalstyrke jeg hadde på min tuner, men begge kortene virker utmerket her hos meg. Du kan jo eventuelt kjøpe en signalforsterker i tillegg.

Så det kommer i grunn an på hvilken programvare du velger å bruke. Jeg for min del kommer til å selge terratec kortet for 500,- kr, så om noen er interessert er det bare å gi en lyd

Active
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    392
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket terratec kort?
    Jeg leter etter et Terratec Cinergy 1200

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TerraTec Cinergy C PCI & CI, HD-support, DVB-C(Cable-TV), with CI internal module heter kortet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •