Noen som kan hjelp meg med Blu-ray avspilling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kan hjelp meg med Blu-ray avspilling

Jeg har en bygget en mediasenter av bra og nye komponenter. Også har jeg i disse dager installert LG GGW-H20L. Powerdvd 7.3 ultra følgte med som avspiller program. Jeg har oppdatert til siste version her, jeg har oppdatert firmware på LG brenner. jeg kjører på et nvidia 9600GT via dvi-hdmi til en full hd skjerm.

Men jeg har et problem med at filmene vil ikke starte. Jeg har 3 filmer.(alle er blu-ray):
    -Gone in 60 seconds- fungerer helt strålende
    -Ratatouille-spiller de første trailers klippene, når filmen skal starte blir det svart på skjermen.
    -Transformers- den vil ikke starte engang.

Jeg har prøvd alt her, men ingen ting gjør at jeg får dette til å fungere. Jeg har også prøvd og installere anydvd hd for å se om dette hjelper, men nei. har også installert BD advisor fra cyberlink. Her får jeg grønne haker på hele sjekklista. men fremdeles fungerer det ikke.

og ja, har testet disse filmene i en annen spiller, der fungerer de fint. (de er sone B alle sanne forresten)

Jeg håper noen har noen bra tips og komme med da dette er til STOR frustrasjon......

Newcomer GeneralSvae sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nok oppgradere til PowerDVD Ultra 8. Versjon 7 støtter ikke AVC HD som Transformers og Ratatouille kjører. Gone In 60 Seconds kjører derimot MPEG-4 AVC, noe versjon 7 støtter (etter oppgradering).

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GeneralSvae
    Du må nok oppgradere til PowerDVD Ultra 8. Versjon 7 støtter ikke AVC HD som Transformers og Ratatouille kjører. Gone In 60 Seconds kjører derimot MPEG-4 AVC, noe versjon 7 støtter (etter oppgradering).
    Jeg takker for hjelpen, men dette har jeg allrede prøvd. Lastet ned Powerdvd Ultra 8. oppgradert alt til siste updates og alt. men er samme problemet her.

Men har nå prøvd og laste ned windvd, mediatotal for å se om det kunne hjelpe noe. Men de sistnevte filmene(transformers og ratatouille) fungerer nok ikke ennå. gone in 60 sec fungerer på alle sammen.....

har også prøvd og laste ned anydvd hd. men dette hjalp ikke så det har blitt slettet.

så tar gjerne imot andre tips hvis noen som har noen på lager

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd slysoft sin anydvd?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nightmare
    Har du prøvd slysoft sin anydvd?
    ja, har prøvd dette uten og lykkes... er jo helt utrolig hvor vanskelig dette skulle være..... men men , kan ikke gi opp. må jo få det til å fungere...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å bytte bruker. Jeg har samme problemet. Men bytter jeg til Admin brukeren så funker det. Eller så var det motsatt at ikke admin brukeren funker. Prøv deg frem

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kjører Vista så kan det være et poeng å slå av Data Execution Prevention, totalt eller bare for PowerDVD. Jeg hadde problemer med alle Disney BD, både i versjon 7.3 Ultra og 8.0 Ultra. Husker ikke helt hvordan det slåes av, mulig denne siden hjelper http://windowshelp.microsoft.com/Win...2f4bf1033.mspx

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører med total media teater, endas tilgode å finne 1 film som ikke kjører