Noen som vet hvilken signalering GET bruker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som vet hvilken signalering GET bruker?

Leste i T1gers post her på dette forumet at GET faktisk bruker DVB-C som transport. I såfall har jeg gått rundt i flere år og vært deprimert uten grunn fordi jeg trodde at de ble pådytta noe proprietært amerikansk skit i fbm. UPC oppkjøpet.

Hvis det stemmer at GET nå faktisk bruker industri standard DVB-C så har det plutselig åpna seg heeeelt andre muligheter...:twisted:

Noen som kjenner litt harde facts rundt løsningen deres?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ozihcs
    Leste i T1gers post her på dette forumet at GET faktisk bruker DVB-C som transport. I såfall har jeg gått rundt i flere år og vært deprimert uten grunn fordi jeg trodde at de ble pådytta noe proprietært amerikansk skit i fbm. UPC oppkjøpet.

Hvis det stemmer at GET nå faktisk bruker industri standard DVB-C så har det plutselig åpna seg heeeelt andre muligheter...:twisted:

Noen som kjenner litt harde facts rundt løsningen deres?
    Meg kjent DVB-C med standard encoding.
    Det som er utfordringen er kode systemet som er NDS.

Jeg har fått bekreftet at både 3 part cam's og softcams virker, men også det motsatte.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T1ger
    Meg kjent DVB-C med standard encoding.
    Det som er utfordringen er kode systemet som er NDS.

Jeg har fått bekreftet at både 3 part cam's og softcams virker, men også det motsatte.
    Hvis du finner ut om det er noe som i det hele tatt funker av cam der uyte så gi beskjed. Ha sinnsykt lyst til å slippe å ha en ekstra boks da tven fint kan gjøre jobben (gidder dog ikke bestille digitalkanaler før jeg vet det kan funke direkte på tven)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fayelund
    Hvis du finner ut om det er noe som i det hele tatt funker av cam der uyte så gi beskjed. Ha sinnsykt lyst til å slippe å ha en ekstra boks da tven fint kan gjøre jobben (gidder dog ikke bestille digitalkanaler før jeg vet det kan funke direkte på tven)
    Det er bekreftet å virke med softc@m (Mediaportal) på et annet forum.

Å få det tilpasset med en 3 part cam krever meg kjent en del programering av kortet, og det er knotete hvis jeg forstod hvordan det skulle gjøres.

Jeg har alldrig testet Get selv.

Det er en eller annen "NDS cam" du skulle hatt hvis du ønsker å benytte CI slotten din.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •