Hei,

Jeg har et FloppyDTV DVB-S2 kort (Canal Digtial parabol) og hadde tenkt å bruke Mediaportal (kjører Vista Ultimate). Har tidligere hatt samme kortet i DVB-C variant, som fungerte veldig bra.

Jeg har nå to problemer:

1.Jeg får ikke noe signal under kanalsøk med BDA driveren enablet, f.ex i Mediaportal eller FireDTV. Når jeg kjører MCE driveren, som jo emulerer DVB-T, så får jeg greit inn kanalene med bra signalstyrke.

Er det noe spes jeg må tenke på her? Jeg tuner jo inn på 0.8WThor, men ingen av søkeparameterne gir noe resultat (Dette gjelder både FireDTV og Mediaportal).

Har også testet å reinstallert maskinen, med kun SP1 + FloppyDTV-S2 BDA driver uten at dette hjalp..

2. Jeg har også installert TV pack 2008, og da får jeg "Service is Scrambled" på alle tv kanaler. Er det noen som har fått dette til å fungere med tilsvarende setup? Mistenkte at det kunne være problemer med CAM, men kanalene funker jo med FireDTV så da må jo denne spille greit..

EDIT: Fant akkurat under Beta seksjonen disse driverne: digital everywhere - Integrated Driver Setup (BETA) (skal teste disse i kveld)

EDIT2: Det ble mer fart i VMC/TVPack08 med de nye driverne installert, for de kjører jo skikkelig BDA mode med mulighet for å søke direkte på transpondere. Men jeg hadde fortsatt problem med at alle kanaler kom opp med "Service is Scrambled". Dette løste jeg ved å kjøre opp CI systray toolet fra FireDTV installasjonen, da kom kanalene opp med en gang...